ETNA KCS3178

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCS3178 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Jan 04-10-2021

goede prijs-kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: ETNA KCS3178

Onverwacht koel-vriescombinatie nodig. Deze hebben we een aantal maanden in gebruik. Vriezer handig, maar vrij klein. Koelkast ook niet erg groot en beperkt indeelbaar. Stil. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Duurzaamheid moet blijken.

Officiele reactie van Atag 05-10-2021

Beste Jan,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je ondanks je mening betreft de beperkte indeling je erg tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding en je de koelkast aanbeveelt.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Marion 12-02-2021

Tegenvaller

Geschreven voor: ETNA KCS3178

Nette compacte koelkast maar valt wb inhoud zeer klein uit oa vriesgedeelte en de groente la (maar 1 kleine, ondiepe), afzonderlijke planken zijn slechts op 2 plekken te verplaatsen daardoor bovenin geen drink/melkpakken rechtop kunnen neerzetten, maakt regelmatig een hard en laag zoemgeluid (storend). Maaltijden in de pan gemaakt voor de volgende dag, passen er nauwelijks in. Valt hierdoor zeer tegen in gebruik, te lang bezig met alles zo voordelig mogelijk indelen. Geen koelkast voor 4 persoonshuishouden (2 vw + 2 pubers) of meer.

Pluspunten

• Net en compact
  • Koel/vriescombinatie voor 2/3 persoonshuishoudens

Minpunten

• Inhoud te klein
  • Planken niet door hele koelkast verplaatsbaar
  • Regelmatig storend brom/zoemgeluid
  • Groentela slechts 1 kleine en ondiepe
  • Vriesgedeelte te klein

Officiele reactie van Atag 15-02-2021

Beste Marion,

Bedankt voor het plaatsen van deze zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen. Helaas kunnen wij aan de indeling van deze koel-vriescombinatie niets veranderen.
Wij hopen dat met wat passen en meten en creatief indelen je de gewenste producten toch kwijt kunt. Zowel in het koel als vriesgedeelte.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

José 04-02-2020

ruimte

Geschreven voor: ETNA KCS3178

prima stille koelkast en vriezer. Ruim genoeg om voor de hele week boodschappen te bewaren en makkelijk in te delen.

Pluspunten

• makkelijk in te delen
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• vriesgedeelte vrij klein

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste José.

Bedankt voor het delen van deze review. Fijn dat de indeling van de koelruimte overeenkomt met
je weekboodschappen. Het vriesgedeelte is compacter, wellicht met wat creatief inruimen komt dat ook goed.
Veel koel-vriesplezier gewenst.
Met vriendelijke groet, Ursula