Bauknecht KRIK 2204/1/A+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht KRIK 2204/1/A+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Theoenhele 25-12-2014
Geschreven voor: Bauknecht KRIK 2204/1/A+

Ook bij ons is er al een scharnier kapot. Bij ons binnen 5 jaar na de aankoop. Hoewel de levensduur van zo'n scharnier zeker langer zou moeten zijn als die van de hele koelkast en dit dus onder de wettelijke garantie zou moeten vallen geven zowel de leverancier als Bauknecht niet thuis.

gjkayser 04-04-2014
Geschreven voor: Bauknecht KRIK 2204/1/A+

Scharnieren al kapot na 2.5 jaar. Dat is toch wel erg snel. 150 euro reparatie. Geen coulance. Niet kopen zou ik zeggen

Theoenhele 17-08-2013
Geschreven voor: Bauknecht KRIK 2204/1/A+

Deze koelkast 3 jaar geleden gekocht. Gebruikersgemak zoals je van elke koelkast kan verwachten. Omdat de plankjes onvoldoende in hoogte verstelbaar zijn passen flesjes alleen in de deur of liggend in de koelkast. Na 3 jaar is de thermostaat al kapot. De duurzaamheid is dus slecht, met de vorige koelkast hebben we 15 jaar gedaan. Voor ons geen Bauknecht of Whirlpool meer.