Liebherr ICNS 3324 Comfort NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNS 3324 Comfort NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

ckverwil 01-07-2021

Koel-vries Combinatie met probleem i.v.m. geluidsproductie.

Al eerder een Review geschreven over de inbouw Liebherr ICNS 3324 Comfort No Frost Koelvries combinatie. Na doorzoeken op het web tot de volgende conclusie gekomen.
Het merk Liebherr is wat ik kan vinden het enige merk, kan zelfs geen ander merk vinden waar diverse klachten zijn over het geluid wat de koelkast produceert. Dit komt door de ventilator van het vriesvak die hierin gemonteerd is. Vanuit de fabrikant wordt aangegeven bij klachten dat deze aan de eisen voldoet. Dit zijn wel de eisen van deze fabrikant. Dit is dus een productie probleem dat niet erkend wordt.

Officiële reactie van Liebherr 02-07-2021

Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u teveel geluid ervaart. Het geluidsniveau wordt gemeten volgens een vastgelegde Europese norm. Dit is bedoeld om de apparaten en verschillende merken onderling beter te kunnen vergelijken. De meting van het geluidsniveau van uw apparaat is ruim onder het opgegeven geluidsniveau. Het meten van het geluidsniveau zegt niet altijd iets over de geluidservaring van het apparaat. Het ervaren van een bepaald geluid is helaas niet meetbaar en is voor iedereen anders.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

Kees Verwilligen 28-06-2021

Goede koel-vries kast jammer bromtoon van Vriesventilator

3e Liebherr product bij problemen met vrieskist heel goed geholpen. Jammer van Bromtoon vriesventilator van onze laatste aanschaf.

haf 09-04-2021

koel-, vriescombinatie inbouw

degelijke uitvoering; ruim; grote groentelade. Goede verlichting; deelbaar draagplateau; safetyglass; draagplateaus goede afronding geen scherpe kanten.
Vorige Liebherrkast ging 21 jaar mee!

Pluspunten

• strakke uitvoering

Joep 03-02-2021

Hoge kwaliteit met no-frost!

Mijn vorige koelkast had het al na 6 jaar begeven (geen Liebherr). I.p.v. hoge reparatiekosten voor lief te nemen wilde ik een nieuwe kopen met betere kwaliteit.
Zocht een model met No frost en sleepdeur die in de bestaande nis past voor inbouw en heb gekozen voor deze Liebherr met 7 jaar garantie. Hoop dat ik er nog heel lang plezier van kan hebben.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Stil
  • No Frost, nooit meer ontdooien :-)
  • 7 jaar garantie!

Minpunten

• Levertijd, maar het wachten wel waard.
  • Geen flessenrek bijgeleverd