Bosch KIR 18A50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR 18A50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ruud nieuw 29-01-2010
Geschreven voor: Bosch KIR 18A50

Stille koelkast, en koelt goed. Deur sluit super!! Koelkast is makkelijk in te stellen.
Indeling: Plankjes kun je handig indelen en halve plank verwijderen of naar achteren plaatsen zodat er hoge flessen of pannen in kunnen.

Deur onhandig ingedeeld. Ik heb 1 plankje eruit gehaald, anders passen de flessen er niet in. En als je alle 4 plankjes handhaaft, kunnen er alleen hele kleine potjes in. Dus 3 plankjes in deur over. Plankje met kaas/boter vakje eruit, vakje is sowieso onhandig, kan niet veel in. Maar doordat er geen vriesvak in de koelkast is, wordt deze ruimte gecompenseerd met extra plank. Groentela ook redelijk groot.
Ben tevreden. Hoe lang 'ie het volhoudt weet ik niet, heb de machine pas 2 weken

Ingrid6777 18-04-2006
Geschreven voor: Bosch KIR 18A50

Een hele mooie koelkast. Geen geluid. Handig ingedeeld. Erg tevreden.