Candy CFBC 3150A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy CFBC 3150A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

leuke gast 31-08-2011
Geschreven voor: Candy CFBC 3150A

Ik heb vandaag de Candy 2150A binnen gekocht bij Mediagigant, en zelf geïnstalleerd. Mijn eerste indruk is dat dit een pracht apparaat is. Zelfs alle accessoires zitten erbij voor de sleepdeur bevestiging.
De koelkast is erg stil en je hoort deze nauwelijks.
Wat handig is, dat hier ook voor het ontdooien een speciaal dingetje zit zodat de kastjes niet nat worden.

gerbenr 02-02-2010
Geschreven voor: Candy CFBC 3150A

Stiller dan ik dacht op basis van een nieuw koelsysteem (schijnt dat butaan luider is dan freon maar zeker niet bij deze vergeleken met m'n vorige). Ik hoor 'm alleen als ik ernaast sta en iedereen stil is.
Hij is verder lekker ruim en door het vele glas (of doorzichtig plastic) overzichtlijk in te delen.
Ik heb 'm gekocht ter vervanging van m'n oude Candy koelkast. Hij paste precies waar de oude stond maar misschien zijn het gewoon standaard maten, dat weet ik niet.
De prijs viel me reuze mee maar het is dan ook geen ingewikkelde koelkast. Hij koelt en vriest, voert condens af en er zit een lampje in. Klaar.

cor85 27-11-2009
Geschreven voor: Candy CFBC 3150A

prima stille koelkast ingebouwd in een ikea-keuken.
tja wat verders, grote koeling en 3 laden in vriezer.