AEG SZ918024I

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG SZ918024I op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Eduard de Greaf 27-08-2013
Geschreven voor: AEG SZ918024I

De indeling van de koelkast is goed. Ook de long fresh zone zijn handige bakken. Het probleem is de kwaliteit van de koelkast. Meerdere bakken zijn al gebroken bij de minste tik of aanraking. Ook koelt de koelkast niet goed en komt na meerdere dagen niet open geweest te zijn nog niet onder de 8 graden. Dit meerdere keren bij veiligkopen.nl gemeld maar men verteld dat het een warme periode is en het logisch is dat de temperatuur zo hoog is. Ik heb nu al drie keer hetzelfde antwoord gekregen en nu toch maar direct de fabrikant gebeld. Deze stuurt een monteur die eerst niet de juiste onderdelen bij zicht heeft. Daarna een modificatie installeert maar het probleem nog steeds niet op lost. Ook meld hij dat het koolstoffilter van de koelkast eruit gehaald moet worden zodat hij beter werkt. Maar nog steeds is de temperatuur te hoog. Bijvullen met gas wilt hij niet omdat er een lek in kan zitten, ook niet dat ik meld dat ik al jaren problemen heb dus als er een lek zou zitten de koelkast allang leeg zou moeten zijn en helemaal niet meer zou moeten koelen. De service van veiligkopen.nl en Aeg is dus slecht

Kieskeurig.nl 28-08-2013

Goedemorgen,

Mag ik je vragen waar je deze koelkast hebt staan? Het is namelijk erg belangrijk om de omgevingstemperatuur/omgevingsklassen in de gaten te houden. Dit staat altijd bij de specificaties vermeld en is bij deze koelkast tussen de 10 graden en de 38 graden. Ga je de koelkast bijvoorbeeld in de garage, schuur of bijkeuken plaatsen, dan moet je kijken naar de juiste omgevingstemperatuur. Bij een te warme of te koude omgeving werkt de koelkast niet optimaal.

Dit kan het probleem van het niet goed koelen verklaren.

Redactie Kieskeurig.nl

Eduard de Greaf 29-08-2013

De koelkast staat in mijn keuken en daar is het nu de laatste maanden tussen de 22 en 26 graden. Volgens de specificaties mag de temperatuur 10 tot 38 graden zijn, dus daar zit ik dus mooi midden in.