Siemens KI38VV01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens KI38VV01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Melcherts 13-08-2011
Geschreven voor: Siemens KI38VV01

---------Update review, 13-8-2011---------
gebruiksgemak: 1 knop, 2 deuren, deurtje open deurtje dicht, makkelijk zat (vriezer wel zelf ontdooien)

na 10 dagen is hij eindelijk goed koud en kan de knop naar een standje lager.

het is een Siemens dus hij gaat vast wel mee.

alleen de indeling/ruimte bevalt mij niet, ik heb besloten dat ik een koeler (zonder vriezer) wil

----------2e review, 10-8-2011----------
de deukvakken lopen schuin naar binnen en dan rond
zodat er minder inpast dan in mijn oude koelkast.
Hij heeft 1 deurvakje meer dan mijn oude maar ze zijn lager dus mijn flesjes met bv worcestersaus passen niet meer. De groente la heeft van voren een trapje en loop rond van achter zodat er minder in kan. De planken zijn minimaal verstelbaar zodat ik er 1 uit heb moeten halen want anders passen mijn sausflessen er niet in. Waar door ik dus weer minder ruimte heb.

En hij haalt alleen in de hoogste stand de aan bevolen temperatuur wanneer hij ouder word kan hij dus niet een tandje hoger

----------1e review, 9-8-2011-----------
Ik heb hem nu een week en...
De indeling valt mij HEEL erg tegen!
de deukvakken lopen schuin naar binnen en dan rond
zodat er minder inpast dan in mijn oude koelkast.

EN OP DE HOOGSTE STAND HAALT HIJ NET DE 6-7 GRADEN