Liebherr ICNc 5103 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNc 5103 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Inge 12-07-2024

Bevalt prima

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5103 Pure

Ik heb deze koel-vriescombinatie (inbouw) gekocht omdat mijn vorige de hele dag stond te brommen. Het is een verademing om te merken dat het dus ook anders kan, ik hoor namelijk NIKS. En natuurlijk koelt en vriest hij fantastisch, wat je van Lierbherr kunt verwachten.

Pluspunten

• geen geluid te horen
  • ziet er gelikt uit en doet wat hij moet doen

Liebherr Pure Koel-Vrieskast inbouw gekocht bij AVA Electro Oost-Souburg 03-07-2024

Leuk om iets te vervangen

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5103 Pure

Prima apparaat en een uitstekende service van AVA Electro, Kanaalstraat 22, 4388 BM Oost-Souburg. We zijn op een prettige manier geholpen en ook de komplimenten voor de installateur

Pluspunten

• goed product

Minpunten

• nvt
  • nvt

r***********@z******* 28-06-2024
Geschreven voor: Liebherr ICNc 5103 Pure

Het apparaat ziet er mooi en degelijk uit en is heel stil. (Toen de machine net aan stond schrokken we even van het geluid maar als alle prodcten eenmaal gekoeld zijn wordt het geluid een stuk beter)

Het is nu nog te kort om al iets te vertellen over het verbruik omdat ik het apparaat nog maar tien dagen hebt.

We zouden wel een plank oid (we kijken nu ook naar een leverancier die nl koelkast indelers verkoopt) om toch de indeling te verbeteren

r***********@k********* 06-06-2024

Prima koelkast
Laag energielabel en stil.
Tevens degelijk gemaakt.
Waar voor je geld

Wouter 07-04-2024

Stil en zuinig

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5103 Pure

Erg stille en zuinige koelkast. Je hoort vrijwel niks. Past ook in Ikea keukens met wat kleine aanpassingen van de nis.

Jane 04-04-2024

Prima

Geschreven voor: Liebherr ICNc 5103 Pure

Mooie koel vriescombinatie en ruim en degelijk.
We hopen er lang plezier van te hebben.

c**********@h****** 30-03-2024
Geschreven voor: Liebherr ICNc 5103 Pure

Erg mooi apparaat dat zorgvuldig door de dealer is geïnstalleerd. Het geringe energieverbruik spreekt ons erg aan en door het apparaat te registreren krijg je 8 jaar garantie.