Zanussi ZNF31X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZNF31X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

anjoka 25-08-2015
Geschreven voor: Zanussi ZNF31X

sinds november 2011 deze combimagnetron. Vanaf het begin al problemen met de warmte, deze schommelde steeds tussen 150 en 220 graden als hij ingesteld werd op 220 graden. Een monteur van Zanussi heeft dat getracht te verhelpen maar schommelingen bleven.
Drie jaar later slaat oven af als hij op temperatuur is en je de deur opent. Stroom is er dan ook af. Bleek defect in printplaat te zijn. Reparatiekosten 297,- euro excl btw..
Van Zanussi een omruilvoorstel gehad (van oud type overigens) met bijbetaling van 400 euro. Dit afgewezen vanwege eerdere problemen. En vervolgens geeft Zanussi niet meer thuis. Maw niet alleen het apparaat is slecht maar ook de service!

reynerse 23-12-2012
Geschreven voor: Zanussi ZNF31X

Gisteren gekocht. in de aanbieding, maar na het lezen van de reviews hier wel een beetje geschrokken.
Meteen maar even een cake gebakken , dit ging gewoon goed. Ivm met het commentaar over de oven temperatuur even getest en 220 Graden is gewoon 220 graden. verder een simpele oven met grill en magnetron functie. voor de prijs een goede oven.
Handleiding erg lastig, maar ja wie leest die nou nog.
knopjes zijn wel wat aan de goedkope kant maar dan had ik er maar een van boven de 1000 euro moeten halen.
Nee dit is gewoon een goede combi oven die doet wat hij moet doen.

christelvl 17-12-2010
Geschreven voor: Zanussi ZNF31X

Vind de gebruiksaanwijzing dat er bij is alles behalve schitterend. Hoe weet je nu wanneer je oven voor verwarmd is op 180 of 200 graden? Gewoon niet.
Toen hier een werkman van zanussi zelf langs kwam omdat de oven de eerste dagen een raar lawaai maakte in mijn nieuwe keuken zij die, je merkt dat wanneer de streepjes (links op scherm, dat ook sterkte van micro weer geeft)telkens vermeerderen, doch die streepjes zijn er niet als je hem voorverwarmt. Ik gebruik hem dus enkel als micro en daarvoor is de prijs wel erg duur.
Niet tevreden dus!!!

tim3412 24-11-2009
Geschreven voor: Zanussi ZNF31X

Het apparaat heeft geen programma voor het voorverwarmen, de gebruiksaanwijzing geeft erg geringe informatie waardoor je niet weet hoe dingen werken, hij kan maar to 200 graden worden verwarmd wat een beperking is, in ons geval is de grill stuk of hij verwarmd slecht, in de gebruiksaanwijzing staat namelijk dat de warmte elementen niet perse hoeven op te lichten, erg vreemd voor een warmte element.

Kees1965 25-08-2009
Geschreven voor: Zanussi ZNF31X

Mooi apparaat. Veel ruimte. Overzichtelijke bediening. Ondanks dat het rvs is geen vingerafdrukken te zien. En nog te betalen ook. Aanrader!!!