De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM232ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p********@z******* 26-09-2024
Geschreven voor: ETNA CM232ZT

Toch maar weer na 24 jaar gekozen voor een ETNA combimagnetron. Met de vorige waren we altijd dik tevreden over de makkelijke bediening en de eind resultaten van het product vandaar weer een Etna.
Deze combimagnetron heeft weer een wat mooiere uitstraling als de vorige, maar ook de resultaten zijn top , het is echt een alleskunner. Dit apparaat heeft ook nog eens een voor programmeer knop. En ook makkelijk is de auto cook functie kies het populaire gerecht en toets alleen juiste het gewicht in en het apparaat kiest zelf de juiste tijd en doet dan perfect zijn werk. De bediening is ook duidelijk uitgelegd in de handleiding. Dit alles is goed betaalbaar en dat alles voor zo’n hoge kwaliteit.

MN 31-07-2024

combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM232ZT

voldoet volledig aan verwachtingen, normaal met knoppen te bedienen geen aanraakpanelen. magnetomvermogen genoeg, oven voldoet ook aan verwachting. ziet er netjes uit en makkelijk zelf te plaatsen.

Pluspunten

• magnetronvermogen
  • bediening

Minpunten

• geen ledlamp als verlichting