De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IOP6035RT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Danny en Lydia Boekhout 20-02-2022

Waanzinnig ovencombinatie met prachtig design

Geschreven voor: Inventum IOP6035RT

Deze prachtige ovencombinatie biedt eindeloos veel mogelijkheden. De pyrolyse erboven op is waanzinnig fijn. Het gebruiksgemak is bijzonder. Het design is oogstrelend en maakt onze keuken af. Wij zijn er bijzonder blij mee.

Pluspunten

• pyrolyse
  • design is erg mooi en praktisch

b**********@g******** 28-01-2022

Jammer van de luidruchtige (na-)ventilatie.

Geschreven voor: Inventum IOP6035RT

Ventilatie maakt veel herrie ná het bakken, dus juist als je gaat eten. Als de oven heet was (meer dan 200 graden ofzo) springt de ventilatie in standje 10. Juist als je een aan tafel wilt gaan zitten. Dat kan ook niet uitgezet worden. Ik snap dat een inbouwoven goed moet ventileren, maar waarom moet dat harder als hij uitgezet wordt, dan tijdens het bakken? Als de ventilatie tijdens het bakken voldoende was, dan is dat zeker daar toch ook nog zo? Als de oven sneller moet afkoelen wil ik ook best de deur op een kier laten, zolang ik die herrie maar niet zou hebben. Die hoge stand blijft zeker 20 minuten lopen en daarna nog eens 20 minuten op de gewone stand. Je zou denken dat dat beter kan, of in elk geval stiller.

Pluspunten

• Bakt nauwkeurig
  • Ziet er strak uit
  • Slider is handig om tijden en temp in te stellen.

Minpunten

• Zeer luidruchtige ventilatie na gebruik.
  • Ventilatie zit tussen deur en display.
  • Huidige temperatuur is niet concreet te zien.