AEG KB 9820 EA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG KB 9820 EA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

vrouwholler 09-03-2007
Geschreven voor: AEG KB 9820 EA

de overfuncties werken prima, maar nu komt het de oven is zeer zeker niet stil, je hoort hem zeer duidelijk bij het bakken en helemaal als de baktijd is afgelopen dan blijft de oven zeker nog een half uur nabrommen alsof er een motor staat te draaien wat in werkelijkheid natuurlijk de ventilator is. In een open keuken is dit geen pretje, dit heb ik opgelost door de stekker er uit te trekken, maar van zo'n dure oven met zoveel functies had ik echt meer verwacht. B.t.w een stoomoven is echt geen vervanging van een magnetron, het duurt 10 minuten voor het water is opgewarmt en tot stoom.... een aanrader als je motoren leuk vindt. Na bestudering handleiding is bediening een makkie. Op grond van lawaai is gebruiksgemak een 5 geworden.