Samsung NQ50C7535DS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung NQ50C7535DS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

jankleijn 21-10-2014
Geschreven voor: Samsung NQ50C7535DS

Deze combimagnetron uitgekozen op de grote inwendige maat, de fraaie uitvoering en de vele mogelijkheden. Een enorme ergernis is echter de zeer slechte afleesbaarheid van de symbooltjes in het glazen touch bedieningspaneel. Je moet eigenlijk steeds gokken of je de juiste functie te pakken hebt. Ik heb hierover met de leverancier en Samsung gesproken met de vraag of er geen achtergrond verlichting op zat. Maar dit is niet het geval. Voor mij een voorbeeld van een zeer slecht uitgevoerd ontwerp waarbij het bedieningsgemak geen rol heeft gespeeld

reviewgebruiker 25-03-2015

Ik heb eveneens deze NQ50C7535DS/EF combimagnetron gekozen voor de grote ruimte en mogelijkheden. Op 24 maart is deze geïnstalleerd. Ook ik erger me aan slechte afleesbaarheid van de symbooltjes op het bedieningspaneel. Ze zijn veel te donker. De magnetron en oven werken erg goed.

PC 16-07-2016

Als het lampje kapot is moet je de hele magnetron uitbouwen. zijkant eraf halen en dan lampje vervangen. volgens boekje moet je een service monteur laten komen, dan kost het je 140 euro.
ook het aflezen van de symbooltjes is haast niet te doen.

marretje58 13-02-2016

Ik heb ook deze NQ50C7535DS combimagnetron ook gekozen voor de ruimte en vind het irritant dan je de symbooltjes niet goed kan zien,gebruik een zaklamp om de symbooltjes om ze wel te kunnen zien, jammer hadden ze beter over na moeten denken verder een goed apparaat.