De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM914MZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Eldert Tiele 30-06-2024

Bevalt met wat geduld

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

De oven magnetron heeft een zeer groot scala aan mogelijkheden. Eigenlijk teveel want je gebruik er maar een paar. Het instructieboekje is niet erg duidelijk hoe e.e.a. moet worden ingesteld. Het koste al enige tijd om alleen al de tijd in te stellen. Achteraf is het altijd makkelijk. Een idee zou zijn om bijvoorbeeld maandelijks in de regio instructiecursus te geven voor nieuwe gebruikers.

Pluspunten

• Compact.
  • Duidelijk leesbaar scherm.

Minpunten

• Te ingewikkelde instructie.
  • Lastig om 1 kopje melk op te warmen
  • Roosters verwijderen voor magnetronfunctie.

j********@q********** 30-05-2024
Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Fantastisch apparaat doet wat er in de beschrijving staat ik ben er heel blij mee.

d*************@g******** 24-05-2024

Mooi product

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Heel blij met deze mooie combi. Prima oven functie en makkelijk in gebruik. Eerste appeltaart is goed gelukt!

h********@g******** 11-05-2024
Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Super oven snel op tempratuur, zeer makkelijk in gebruik bovendien makkelijk te reinigen.

t**************@g******** 09-05-2024
Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Het is een mooie oven op het oog alleen ik heb al 2 omruilingen laten plaatsvinden. De 1e keer had te maken met het feit dat er een schroefje los in de deur heen en weer rolde en de 2e keer had te maken met het feit dat de deur onzettend piept/kraak bij openen en sluiten. Zeer teleurgesteld dus tot zover (beide ovens nog niet gebruikt) Nu fingers crossed dat de 3e oven deze mankementen niet heeft anders ga ik zoeken naar een ander merk.

Prima apparaat. 05-05-2024

Knapperige friet

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Ik ben blij met deze oven. (magnetron). Hiervoor wilde ik net een grotere airfryer kopen, maar niet gedaan toen ik deze oven had. Deze oven is ruim, je kunt er meerdere platen in kwijt. En met de mand voor oa patat erbij is het een ideaal apparaat. Patat is knapperig en dus lekker. En je kunt veel tegelijk bakken.
Je moet je even verdiepen in de gebriiksaanwijziging. Maar dat gedaan is het heel handig is gebruik.
En het ziet er ook mooi uit aan de buitenkant. (wel snel vingerafdrukken aan de buitenkant, dus veel poetsen.)

Pluspunten

• Ruim
  • Crispy functie

Minpunten

• Snel vingerafdrukken.

PD 04-04-2024

Goede allround combi-oven

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Goed uitziende oven met veel functies die normaal pas bij veel duurdere modellen te vinden zijn. Handige wekker EN timer functie. Goede magnetron functie tot 1000 watt. Makkelijk schoon te maken.

Erg tevreden!

Pluspunten

• Goede magnetron tot 1000W
  • Hete lucht oven

Minpunten

• Tot zover geen

Suhlmann 22-03-2024
  • Product gekregen

Mooi strak uiterlijk

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Mooi uiterlijk, goede functies. Echter vind ik het geen gebruiksvriendelijk exemplaar. Het touch screen menu is onhandig en complex. Heb bijv nog niet ontdekt hoe ik extra functies als snel voorverwarmen kan gebruiken. Zoals die nu verwarmt doet de hetelucht oven het er 13-15 minuten over de 220 graden te bereiken. Mijn vorige oven deed dat in c.a 8 minutenlang.

Carlabijl 01-04-2024

Hai. Vindt de handleiding ook niet echt duidelijk. Vooral oven instellen op bv voorverwarmen voor een pizza die op 220 gr moet voor 15 min.

Fam bogaard 17-03-2024

Bevalt ons super goed

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Wouw wat ben ik blij met onze nieuwe oven 3 in 1. Makkelijk schoon te maken en een hele mooie uitstraling.. ik ben er echt super blij mee.. en een mooie airfryer rooster erbij gekregen die is ook super handig en fijn in gebruik.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Duidelijke bediening

Erik 13-03-2024

Fijne en uitgebreide combi oven

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Erg tevreden met de aanschaf van deze oven. Hij staat erg mooi in onze keuken en heeft vele opties voor het bereiden van eten. De bediening was even wennen, maar is nu heel fijn. De combi functie van oven en magnetron is ideaal voor ons gezin. De accessoires zijn ook uitgebreid met een rooster en 2 platen. Verder zijn we blij met de automatische reinigingsfunctie al merken we ook dat de oven tot op heden prima schoon te houden is. De gratis airfry bakmand actie was een mooie verrassing.

Pluspunten

• Hoeveelheid opties voor bakken
  • Hoeveelheid accessoires

Minpunten

• Bediening even wennen
  • Geen telescopische rail

t******@g******** 12-03-2024
Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Na ons goed georiënteerd te hebben op wat er bij diverse merken en modellen geboden werd kwamen we uit bij Etna.
Keuze viel op een combi Oven/Magnetron die voldoende ruimte (inhoud) had en zeker geen draaiplateau (ruimteverlies) had.
Ook qua prijs leek het gekozen model Etna CM914MZ de juiste keuze. (Ook passend in de maten van de 'nis' voor inbouw)
Besteld, geleverd en zelf ingebouwd (Erg eenvoudig)
Geen moment spijt van deze aanschaf gehad: Bediening (na even inlezen en oefenen enz.) eenvoudig.
Geldt zowel voor de magnetronfunctie als de ovenfunctie.
Nu al tijdje diverse gerechten in de magnetron opgewarmd en/of ontdooid en ook al verschillende ovengerechten bereid.
Ook de eerste appeltaart was een succes!
Kortom een succesaankoop! met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Ook heeeft deze combi-oven een fraai uiterlijk en geeft deze onze keuken extra cachet!

Willy@ 10-03-2024

Een aanrader als je veel gebruikt maakt van een oven.

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Ten eerste is het een prachtig apparaat om te zien. Het was wel even puzzelen om hem te bedienen maar er zit een goede gebruiksaanwijzing bij in het Nederlands. Resultaat is geweldig. Mooie knapperige frietjes. Heerlijke ovenschotels met een zeer goede knapperig laagje. Ben heel blij met de vele standen die het apparaat heeft. Tot nu toe ben ik heel tevreden over de oven. De magnetron werkt ook zoals het moet.

• Ovenschotels heerlijk krokant
  • Perfecte frietjes

Minpunten

• Even puzzelen met de gebruiksaanwijzing

h*************@g******** 10-03-2024

Oven met vele mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Mooie oven, veel mogelijkheden. Instellen van de oven is gemakkelijk. Inmiddels een aantal keren gebruikt en tot nog toe tevreden.

Pluspunten

• vijf jaar garantie (hopelijk niet nodig)
  • veel mogelijkheden
  • grote oven

h*********@h******** 28-02-2024

Prima

Goede prijs/ kwailteit

Werkt naar behoren en gebruiksvriendelijk.
Simpel zelf te installeren

Jordy Feiken 27-02-2024

Zeker een aanrader, geld zeker waard.

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Erg mooie Combi-oven/magnetron die erg mooi in de keuken is verwerkt. Was vergeleken met de pelgrim van mijn ouders even wennen met het menu maar je raakt er snel gewend aan en is erg gebruiksvriendelijk. ik hoop dat ik vele jaren plezier mag hebben van dit mooie apparaat.

Pluspunten

• mooi design
  • handige menu's

Annelies 09-12-2023

Fijne combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Fijne combimagnetron met goede ovenfunctie, makkelijk in het gebruik. Handleiding was duidelijk. Combimagnetron is eenvoudig in te bouwen.

Pluspunten

• Vele ovenstanden
  • Makkelijk schoon te houden.
  • Crispfunctie

a**********@o*************** 02-12-2023

Fijne combi oven, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Installatie van de oven was gemakkelijk. De gebruiksaanwijzingen zijn duidelijk. Bediening van de oven is prettig. De eerste gerechten waren heerlijk. Ben echt blij met deze combi oven.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel warm

Leo 01-11-2023

Voor vertrouwd ,makkelijk en design kies een Etna

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Kiezen was niet moeilijk , er moest een combi oven komen ,
Makkelijk in de bediening, vertrouwd , en mooi design .
Nou dan kom je uit op de Etna
Hoe makkelijk kan het zijn

Pluspunten

• Makkelijk in bediening

j**w@g**l.com 18-10-2023

mooie strakke combi-magnetron van etna

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Een geweldig mooi product met aan de voorkant niet teveel poespas. Met een zeer duidelijke gebruiksaanwijzingen in de folder. Nadat ik de combi-magnetron van etna al een paar keer heb gebruikt ben ik er nog meer dan tevreden over. Mijn broodjes lekker knapperig in de oven en mijn melk heerlijk warm in de magnetron. Voor mij geen ander merk meer dan etna. In mijn nieuwe keuken zitten alleen maar apparatuur van etna. Een mooi strak product waar we als het goed is nog lang plezier van kunnen beleven.

Pluspunten

• 1 knop aan de voorkant
  • licht erin
  • strak model
  • duidelijke beschrijving
  • lekker ruim

a**e@h**l.com 13-10-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Tot nu een heel fijne en ruime combi oven. De oven is snel voor te verwarmen, erg ruim, makkelijk schoon te maken en simpel te bedienen. Dat laatste is wel even zoeken en er zit zoveel op dat ik vast nog niet alles weet!

Pluspunten

• Snel voorverwarmd
  • Veel keuzes om voedsel te bereiden

Minpunten

• Even puzzelen met de bediening

d***********@h********** 24-05-2023

Prima apparaat voor een prima prijs

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Op20-05-2023 een combi-magnetron gekocht bij Van Dijk te Bergschenhoek. Na onderzoek uitgekomen op de Etna cm914mz.specifiek deze vanwege de gladde zwarte afwerking,de grote inhoud en met name de inverter techniek die je bijna alleen in de veel duurdere merken tegen komt. Bij van dijk te Bergschenhoek hadden ze een heel goede aanbieding en ben ik daar heel goed geslaagd.Prima service en goed geholpen.Prima apparaat dat boven verwachting presteerde en makkelijk te bedienen is😁

Officiele reactie van Atag 25-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de combimagnetron. Leuk om te lezen dat ook onze dealer goed werk geleverd heeft!

Wij wensen jou heel veel plezier van de combimagnetron!

Ellen
Webcare ETNA

h.hoeksema4@ live.nl 29-04-2023

Bevalt verder wel goed.

Geschreven voor: ETNA CM914MZ

Zonder goed uitleg is de Combimagnetron moeilijk te bedienen. Wat moet ik er verder aan toevoegen dit is kort maar krachtig.

Minpunten

• Beter uitleg bij het in gebruik nemen.

Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw Hoeksema,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.

Vervelend om te lezen dat de handleiding van de combimagnetron niet duidelijk genoeg is, wij waarden deze feedback en zullen dit doorgeven aan de betreffende afdeling.

Marijke
Webcare ETNA