ATAG ZX66__D ZX6611D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG ZX66__D ZX6611D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s************@g******** 20-04-2022

Slechte spitfunctie

Geschreven voor: ATAG ZX66__D ZX6611D

OK oven, maar te duur voor wat hij waard is. Ik heb €1.500 betaald. Dit had ik het waard gevonden als de spitfunctie goed zou werken, helaas is dat niet het geval.

2 x een ATAG monteur over de vloer gehad. Voor raar geluid, en voor de spitfunctie. Dat geluid is verholpen en had te maken met de buitenkant die tegen een bewegend deel van het ventilatiegedeelte zat. Volgens de monteur had dat te maken dat de buitenkant steeds dunner en goedkoper wordt geproduceerd.

Na de eerste keer was er nog geen oplossing voor het spit.

Deze werkt, maar kan bij het ronddraaien makkelijk losschieten. Ook als je iets met een vinger aanraakt, stelt de gril teleur. In een koude oven is dat nog te doen. In een hete oven telkens het spit opnieuw in de motor prikken, is een vervelend werkje….

De tweede monteur heeft gezegd dat de spitfunctie inderdaad niet naar behoren werkt. Dit is dan ook een ontwerpfout. Dit is simpelweg niet op te lossen.

Ik krijg een nieuwe oven, maar wel het zelfde model. De oude wordt dan vernietigd. De nieuwe zal dan ook niet bevallen (zelfde spitfunctie probleem. Maar dan kan de koop ongedaan gemaakt worden.
Drama…

De overige functies werken naar behoren, maar ik had dan liever voor de vleestemperatuurmeet functie gegaan.
:-(

Pluspunten

• OK oven

Minpunten

• Spitfunctie

Officiele reactie van Atag 21-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het geven van deze review.
Wij zijn blij dat je aangeeft dat het een OK oven is.
Erg jammer om te lezen dat de spitfunctie niet naar behoren heeft gewerkt.
Wij gaan er van uit dat de nieuwe oven beter zal werken.
Mocht je hier nog vragen over hebben,
vragen wij jou om jouw adres- en contactgegevens samen met een kopie van deze review te mailen naar:
webcare@atagbenelux.com

Wij wensen jou alvast heel veel plezier met jouw nieuwe oven,

Ellen
Webcareteam ATAG