ETNA OM945RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM945RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tina 31-03-2024

Tegenvaller, duur voor wat je krijgt

Geschreven voor: ETNA OM945ZT

Positief:
- Looks
- Afmeting
- Rails

Negatief:
- Warmte ongelijk verdeeld. Aan deurkant kouder waardoor brood en gebak ongelijk rijzen;
- moeilijk schoon te maken;
- na 2 jaar al kapot
- reparatieservice is traag
- weinig vermogen
- veel lawaai naar gebruik door ventilator die lang aan blijft. Om te verkoelen, maar doms blijft hij na kort gebruik heel lang aan en bij lang gebruik kort. Heel bijzonder

Pluspunten

• Looks
  • Afmeting

Minpunten

• Verliest warmte bij deur
  • Weinig vermogen
  • Na 2 jaar al kapot
  • Trage reparatie service
  • Veel lawaai van ventilator na gebruik

g**********@g******** 29-11-2022

Super oven!!!

Geschreven voor: ETNA OM945RVS

Ik wilde graag een goede inbouwoven niet met magnetronfunctie..Bij Expert werd ik prima geholpen.Deze Etna paste precies in onze keuken op de oude plek.Direct begonnen met het bakken van een Franse appeltaart.Heel fijn al die keuzemogelijkheden om te bakken en weer n bakplaat!! En rooster!! Veel ruimte en.....de oven doet het geweldig!! Heel blij mee!

Pluspunten

• bakt prima
  • veel opties
  • temperatuurinstellingen tot 250°

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 30-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de nieuwe ETNA oven. Fijn dat de Franse appeltaart zo goed gelukt is. We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie review!

We wensen je heel veel bakplezier toe voor alle toekomstige lekkere gerechten!

Suzan
Webcare ETNA

Boe r ema 28-01-2021

Opsomming

Geschreven voor: ETNA OM945RVS

De eerste die ik kocht ging terug omdat de deur eruit hing. De tweede oven gaf de volgende proplemen: de bakplaat trok zo krom dat deze van de geleiders afviel. De tiptoetsen voor tijd instelling werken niet . De oven viel een keer zomaar uit en knipperde wat. De ventilator blijft vaak zolang aan dat ik de stroom er afhaal (na 4 uur).
Kort gezegd een waardeloze oven. De monteur van Etna is geweest en heeft ons niet veel wijzer gemaakt , Men wil de oven niet terugnemen dus mijn advies : koop geen Etna oven.
Zelf zal ik over een poosje maar een nieuwe oven kopen,
Ruim 500 Euro weggegooid.

Officiele reactie van Atag 29-01-2021

Beste Boe r ema,

Bedankt voor deze feedback. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service.
Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Graag zou ik met je willen meekijken. Indien gewenst ontvang ik graag je postcode en huisnummer per mail, onder vermelding van #92444 via webcare@atagbenelux.com. Met deze gegevens kan ik je dossier erbij pakken en kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groet Heidi
ETNA webcare

Tini 25-11-2020

Niet mee te werken

Geschreven voor: ETNA OM945RVS

Wij zijn op dit moment in overleg met de leverancier omdat er NIET met deze oven valt te werken. Het touchscreen is haast niet zichtbaar. Daarnaast is het touchscreen heel gevoelig of reageert helemaal niet. Als je de tijdklok wil instellen moet je heel snel reageren anders verdwijnt je keuze. En kan je weer opnieuw beginnen.

Minpunten

• Touchscreen
  • Gebruiksonvriendelijk

Officiele reactie van Atag 26-11-2020

Beste Tini,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat deze oven niet aan je verwachtingen voldoet.
Goed dat je hierover contact hebt opgenomen met de verkopende partij. Wij gaan ervan uit dat jullie samen tot een goede oplossing komen. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Goktug Gugunagaoglu 12-10-2020

Goed product met goede eigenschappen

Geschreven voor: ETNA OM945ZT

Product heeft een goede kwaliteit. Verpakking kan beter omdat post nl het product kan beschadigen - voordeur glas. product binnen is groot. enige nadeel is dat je de temperatuur niet op het scherm kunt zien. Aanraakscherm kan beter zijn. Soms is het moeilijk om aan te passen. over het algemeen is het een geweldig product. zelfreinigende functie is geweldig met die prijs en het werkt echt efficiënt.

Pluspunten

• kwaliteit
  • zelfreinigend

Minpunten

• verpakking
  • touchscreen werkt niet goed