Miele DGC 5085 XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele DGC 5085 XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Irma2011 20-12-2011
Geschreven voor: Miele DGC 5085 XL

Wij hebben dit apparaat nu een half jaar in onze nieuwe keuken en hebben er veel problemen mee. Het heeft slechts 1 keer gewerkt en we wachten nu op de derde serviceafspraak. Toen we hem voor het eerst wilden gebruiken, bleek het bedieningspaneel niet te werken. Ons werd verteld dat dit een veel vookomend probleem is. Onderdelen waren niet op voorraad, dus hier moet je als klant zeer lang op wachten. Op dit moment is het apparaat ook stuk en wachten we al weken tot er een monteur kan komen. De prijs-kwaliteit verhouding krijgt van ons een dikke onvoldoende. Als je toch dit apparaat wilt aanschaffen, zorg dan dat je een back-up plan hebt, zoals een nog een aparte oven en een goed fornuis, dan kun je in ieder geval koken als hij het begeeft.

Piet01je 18-04-2013

Piet01je 07-06-2013

Irma heeft volkomen gelijk. De Miele DGC5085 is een mooi apparaat om te zien maar verder is het nergens echt geschikt voor. Het zitten veel toeters en bellen op maar het levert enkel extra werk op en geen werkbesparing. Stomen van eten gaat perfect maar voor het op je bord ligt is het koud en hiervoor is alleen de oplossing een tweede oven om het weer op te warmen. Bovendien kun je geen zout toevoegen wat een tekort aan jodium kan opleveren wat weer schadelijk kan zijn voor je gezondheid.

pieterbaremans 05-11-2013

Wij hebben ditzelfde apparaat na enkele maanden gebrui omgeruild voor een oven van Neff. Wij hadden geen zin in al dat extra gedoe en de huidige oven voldoet wel aan de gestelde verwachtingen.