Bosch SBV95T10NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV95T10NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PSTE 11-12-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Is onze eerste vaatwasser, dus hebben geen vergelijkingsmateriaal. Prima vaatwasser: goed wasresultaat en makkelijk te bedienen. Droogresultaat bij de korte programma's is een minpuntje. Verder goede aankoop.

Eric van de Pol 22-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Stille machine met veel programma's, handige tijdsduur display, en een goede droging.
Vervelend is het piepsignaal bij afloop van een programma, je kan het waarschijnlijk wel uitzetten maar dan kom je op een nadelig punt van de vaatwasser; het programmeren van alle opties... Dit is nogal omslachtig en nodeloos ingewikkeld.
Dit hoeft echter geen argument te zijn om deze vaatwasser aan te schaffen, het afwasresultaat is perfect!

haper 01-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Wat een verademing! Een stille machine i.p.v. een herrieschopper. Schone vaat, makkelijk in gebruik, lekker hoge ruimte tussen de korven. Handig dat je op de vloer kunt zien hoe ver het programma is.

HB20306 19-09-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Het is een stille vaatwasser. Fijn dat het aangeeft hoelang het programma duurt, jammer alleen dat de geprojecteerde tijd niet blijft ''stilstaan''. Kan afleiden als het in je blikveld staat. Blauw licht is ook handig, jammer alleen dat het lang blijft aanstaan als je de vaatwasser laat opstaan. Je kunt het niet uitzetten. Een nadelig punt is dat de vaatwasmachine blijft piepen als het programma is afgelopen. Handig dat je zoveel rekken kunt omklappen en servieskorf op meerdere plekken kunt zetten. Persoonlijk vind ik het een tegenvaller dat zo'n dure vaatwasser geen ''halve belading'' heeft.

erikvanson 16-08-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Na eerder een bosch vaatwasser te hebben gehad nu na 10 jaar weer een gekocht.
was resultaten van deze machine is beduidend beter als de vorige misschien was hij toch echt aan vervanging toe.
de machine is vrij stil en wast naar behoren

GerMi 23-07-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Wasresultaat is goed alhoewel bij het nachtprogramma het droogresultaat iets minder is dan bij normale programma's. Veel mogelijkheden. Het bestekrekje voor langere bestekdelen zit wel een beetje in de weg als je overwegend hoge bekers en glazen hebt maar dat is ook een beetje een kwestie van wennen aan deze indeling tov die van onze oude Bosch.

maartjemulder 12-07-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Het geluid valt mij tegen. Ik had hiervoor een 20 jaar oude Miele die minder geluid maakte.
Het paneel van mijn Siematic keuken die op de voorkant van de vaatwaaser moet, is korter dan de deur van de vaatwasser. Hierdoor steekt de deur er een stukje onder vandaan. Mijn tip is dan ook om dit vooraf even na te meten voordat je tot aanschaf overgaat.

Shytjai 29-05-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Afgegaan op de aanbeveling van "Beste koop" van de consumentenbond. Is goed stil, is zuinig, kan redelijk veel in. Uitgezonderd de besteklade bieden de korven zeer veel mogelijkheden om de machine naar eigen wens te vullen. Het drogen is een probleem. gebruik van all-in-one tabletten niet optimaal geschikt zijn voor de modernere energiezuinige vaatwassers. Het gebruiken van een spoelmiddel en het all-in-one tabel zou het drogen aanmerkelijk moeten verbeteren. Heb ik nog niet uitgeprobeerd

Gerrit321 29-05-2013
Geschreven voor: Bosch SBV95T10NL

Prima afwasmachine, Was goed af, kunt er veel in kwijt door de handige niveaus. Komt er goed droog uit. De machine maakt bijna geen geluid.