Bosch SBV93M00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV93M00NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

paulbok 13-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Hele goede vaatwasmachine, de indeling kun je zelf veranderen en hij maakt weinig lawaai. Wast ook prima schoon.

Annelies. 05-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Een stille vaatwasser. Makkelijk in te delen, zeker voor iemand die nog nooit een vaatwasser heeft gehad. Makkelijk te bedienen en een handig lampje op de grond zodat vooral onze kinderen kunnen zien dat hij aan staat.

RvA173 03-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Vaatwasser speciaal gekocht omdat deze rustig zou zijn en dat klopt ook. Je hoort de vaatwasser niet alleen wanneer hij klaar is want dan hoor je eventjes een paar piepjes. Hij heeft een grootte inhoud zodat je er veel in kwijt kan. Echt een geweldig apparaat.

bartroest86 03-11-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Ik vind de afwasmachine prima. Alles komt er schoon uit. Het kan nog een beetje vochtig zijn alleen. Het geluid is minimaal. Makkelijk te bedienen. Heel handig dat een lichtje aangeeft dat de machine werkt.

paulbok 29-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Dit is een uitstekende vaatwasser, maakt erg weinig geluid en dat is belangrijk in onze open keuken. De indeling is zelf te veranderen. Kortom een goed product

F. Pieterse 09-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Heb deze vaatwasser net in huis en ik ben er tevreden over. Hij maakt weinig geluid en je kan daarnaast ook het eco programma goed gebruiken. Tevens ben ik zeer tevreden over de indeling van de vaatwasmachine. Deze kun je veranderen waardoor je bijvoorbeeld gemakkelijk je pannen kwijt kan. Kortom een duurzame, geluidsarme vaatwasser met een goed wasresultaat.

doe-het-zelver 04-10-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

De machine is geplaatst in een nieuwe keuken en niet te vergelijken met de 20jaar oude voorganger. De machine is zeer eenvoudig te plaatsen en ook de deurbevestiging werkt zeer goed. De vaat komt schoon uit de machine, welke zijn werk doet zonder een hoop kabaal. En de keuzes voor instellingen zijn zeer ruim
De duurzaamheid kan nog niet goed ingeschat worden omdat we de machine pas kort hebben. Het geheel voelt zeer solide aan, maar de veer van de deur is vervaardigd uit een nylondraad.

Prin6 28-08-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

De indeling van de vaatwasser is heel gebruiksvriendelijk, doordat het bestekmandje kan schuiven kan de indeling gemakkelijk aangepast worden. Daarnaast gaat de vaatwasser uit zichzelf uit na het afronden van het programma. Er blijft wel veel condens achter in de vaatwasser waardoor je glazen en plastic bakjes vaak moet nadrogen. Sinds het gebruik van zout en glanspoelmiddel lijkt dit beter te gaan.

Linda Bouterse 28-08-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Het is een zeer geluidloze, zuinige machine met een goed resultaat.
Wij zijn erg tevreden met Bosch apparatuur en zijn ook bijzonder goed geinformeerd bij het Inspiratie huis van Bosch in Hoofddorp. Een echte aanrader om daar een afspraak te maken als je nieuwe aankopen overweegt.

M Nijland 12-08-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

De Bosch XXL doet zijn naam eer aan, heeft merkbaar meer binnenruimte ideaal voor grote pannen en hoge voorwerpen.
Geluidniveau is laag waardoor niet storend, en d.m.v. een optische stip op de vloer kan men zien of het programma nog actief is.
Pluspunt het automatisch uitschakelen van het apparaat na het programma.
Ben benieuwd wat het verbruik(kWh)per jaar is i.v.m. de warmwateraansluiting die we hebben toegepast.
Tot op heden een tevreden gebruiker.

frieda501960 11-08-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Onze Siemens gaf na 10 jaar de geest en we hebben op advies van de leverancier voor deze Bosch gekozen.Hij is heel geluidsarm. Zeker bij het innemen van water. Daar maakte onze oude een geluid of de leidingen uit elkaar zouden barsten. Met deze is dat totaal verdwenen. Hij doet wel 2x zo lang over de wasbeurt maar schijn in gebruik toch zuiniger te zijn. Dat moeten we nog afwachten. Duurzaamheid kan nog niet worden beoordeeld, daarvoor te kort in bezit.

ariebijlsma 13-07-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

De vaatwasser is zeer stil, degelijk van kwaliteit. Door het Eco-programma zuinig in gebruik. Ideaal dat men de korf in hoogte kan verstellen. Ook de bestekkorf is op verschillende manieren te plaatsen.

A.J. Jonkers 29-05-2013
Geschreven voor: Bosch SBV93M00NL

Hele fijne vaatwasser en heel stil. Een echte aanrader! Zeker als je hem vergelijk met onze vorige vaatwasser,