Siemens iQ500 SN857X00PE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN857X00PE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m**************@g******** 14-03-2022

Theeaanslag

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN857X00PE

De afwasmachine nu een klein jaar in huis. Hij valt me nog steeds tegen, daarom schrijf ik deze review. Wij drinken graag thee, maar er ontstaat gaande weg een aanslag op de glazen die de afwasmachine niet kan verwijderen. Mijn vorige afwasmachine liet ik dan een lang en intensief programma draaien en dan was het weg. Met deze wasmachine lukt me dat niet. Eens in de zoveel tijd, doe ik de theeglazen en mokken even met de hand met een schuursponsje, dan is het weg.
Ook ontstaat er meer dan bij onze vorige afwasmachine een vettige laag op de bodem en het filter wat ik vaak moet schoonmaken.
Verder is het stille programma heel fijn stil en maakt hij ook gewoon niet veel geluid. HIj is goed in te delen en werkt met pannen e.d. wel naar behoren.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk
  • Aangeven resterende draagtijd op de grond

Minpunten

• Thee aanslag gaat niet weg
  • Op de bodem en in filter vettige aanslag

Mark vd Berg 24-11-2021

Geluidloos en tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN857X00PE

Reinigt de vaat erg goed
Droogt glazen, bestek en servies streeploos
Super stil programma hoor je echt niet, overige programma's acceptabel geluid (redelijk stil)
Makkelijk schoon te houden

Pluspunten

• Stil
  • Schoon

h*****@z************ 24-09-2021

Stevige alleswasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN857X00PE

Wij zijn zeer tevreden over deze afwas machine, kortom een stevige , degelijke alleswasser !