Bauknecht GSXP 7427

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSXP 7427 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annelies 20-02-2021

Veel laadruimte, minder lange duurzaamheid

Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Gekocht vanwege beloofde prijskwaliteitverhouding en lage geluidsniveau. Vaatwasser is redelijk stil maar bestekmandjes gingen redelijk snel stuk. We gebruiken de vaatwasser niet intensief, ca 1-2 per week. Na 10 jaar dit gebruik kortsluiting op deurscharnier.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Kan veel in, praktisch

Minpunten

• Bestekmand
  • Droogt niet goed

slangerak 04-05-2014
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

WAARSCHUWING: Dit produkt is waardeloos, koop dit niet !!

4 jaar geleden waren wij blij met onze keuken vol Whirpool/Bauknecht-apparatuur. Nu 4 jaar later zijn wij stomverbaasd dat er zulke slechte produkten gemaakt worden. Al onze apparatuur en zeker niet in de laatste plaats deze vaatwasser gaat stuk.

Tot 2x toe is de waterpomp kapot gegaan (kosten ca. €230,-/keer)
Inmiddels al 3x nieuwe beugels kunnen halen a €20,-/keer omdat de lade anders uit zijn rail loopt.

Afwasresultaat is gewoon slecht, veel vuilresten. Soms een onverklaarbare witte aanslag op je glazen. Plastic/tupperware blijft zeiknat.

Indeling van de mandjes is erg onpraktisch waardoor je vaker moet wassen, hogere bekers hebben de neiging om te vallen.

Wij hebben nu al na 4 jaar doffe ellende deze Bauknecht vaatwasser vervangen door een Bosch-vaatwasser. En wat een verademing is deze Bosch-vaatwasser zeg!

derrickm 13-03-2014
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Er is al tenminste 3 keer een monteur geweest. Nu weer een F2 fout. Heb het apparaat 6 jaar, dus garantie verlopen. Maar echt een miskoop.

mbek 09-12-2013
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Voor mijn keuken de keuze gemaakt om Bauknecht apparaten te kopen (deze vaatwasser, oven, combi en koelvriescombi. Dit was een stap omdat ik normaliter een ander merk prefeleer en oh oh oh wat heb ik een spijt. Allereerst Baucknecht presenteert zich als premium brand maar service is echt om je kapot voor te schamen met mensen die zich alleen achter procedures verschuilen en absoluut geen gevoel hebben voor klantsituatie. Verder is deze vaatwasser om de zoveel tijd kapot en had ik vooral geluk dat ik 5 jaar extra garantie had maar mag na garantie 120 euro PER KEER betalen. Dus al met al duurzaamheid en service op je kapot voor te schamen dus absoluut nooit doen. Veel dagen van 8-18.00 wachten op een servicemonteur en behandelt worden als een klant bij Ryan Air voor een premium prijs.

Groet,

Martijn

ventaas 19-09-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

veelal blijft de vaat gedeeltelijk nat.
een extra droogprogramma is er niet
in de 4 jaar dat wij dit apparaat bezitten is er al 4x een storing geweest...
typisch is dat elke monteur een ander verhaal vertelt : het varieert van helemaal niks zeggen tot de deur na het wasprogramma een kwartier open laten staan alvorens uit te ruimen , glansvloeistof toevoegen (wij gebruiken 4 in 1 tabletten!) , de stand van de waterslang in de gaten houden etc.etc.....

ron2803 12-05-2012

Beste Bauknecht lotgenoten,
ook wij hebben vanaf het eerste jaar al problemen gehad met onze Bauknecht vaatwasser GSXp7427.
Diverse keren een (chagrijnige) monteur erbij gehad en telkens was er weer iets anders mee.
Uiteindelijk staat de vaatwasser nu afgekoppeld in de garage en wassen we met de hand de vaat.
Ben wel een het kijken naar een nieuwe (Bosch)want een Bauknecht apparaat komt er bij mij niet meer in.
Gezien de vele klachten lijkt het mij niet overbodig om Bauknecht eens te benaderen met gebundelde krachten.Het kan toch niet zo zijn dat een apparaat van ruim 700 euro binnen 5 jaar op de gemeentelijke strortplaats tercht komt. R de Haas, EWIJK

J Westhof 08-03-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Wat een spijt.... Na 4,5 jaar heeft reparateur onder garantie iets met interne bedrading gerepareerd. De draadjes schaafden bloot door het openen en sluiten van de deur. Daardoor ontstond dus kortsluiting. Nu 1 jaar verder hetzelfde probleem maar buiten garantie! Waarschijnlijk veroorzaakt door defecte scharnier/veermechanisme van de deur. En de serviceafdeling zegt doodleuk garantie verlopen dus pech! Wat een baggerkwaliteit. Je verwacht toch niet dat een vaatwasser van zo'n merk binnen 5,5 jaar twee keer kapot gaat? Niet kopen dus!

BartVdP 30-04-2012

Beste,

Ik zit met hetzelfde probleem, ook na ong. 4,5 jaar.
Kabels zelf hersteld maar krijg vaatwas niet aan de praat. Keukeninstallateur en verkoper laat mij in de kou staan.

BartVdP 16-05-2012

De eerlijkheid verplicht mij mee te delen dat Whirpool na mijn reactie hier de vaatwasmachine op een correcte en snelle manier kosteloos hersteld heeft.

mirber 05-09-2011
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

waardeloos aparaat we hebben hem 5 jaar en in die 5 jaar zijn ze 10 x bij ons geweest we hadden gelukkig 5 jaar garantie omdat we toen 5 aparaten hadden gekocht van bauknecht en wirlpool hoort hieronder.Dus de kosten vielen mee maar nu nadat de garantie is kopen we een nieuwe.Ik heb al voor de 2de keer een nieuwe kast moeten nemen die rond de vaatwasser zit.De eerste x hebben we hem vd keukenkampioen gekregen omdat het nog binnen de garantie viel maar nu moeten we weer een nieuwe kast omdat de vaatwasser steeds boven vocht vrij geeft waardoor de kast uitzet.En we hebben al 2x de pomp kapot gehad 2x boven stoom eruit komt de deur scharnieren zijn al vervangen en wat nog meer.Ik gaf aan bij de monteur dat ik dit niet normaal vond hij zei ja dat is pech hebben je hebt er een die geregeld stuk gaat door zoals hij dat noemde kinderziektes heeft.Nou mooi daar hebben we 5 jaar mee gedaan maar nu een nieuwe gekocht maar wel een bosch.Want ik heb ook een oven en magnetron ban bauknecht maar daar zijn ook al de nodige mankementen aan geweest nou voor mij nooit meer bauknecht of wirlpool.

marcobus39 06-12-2010
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

we hebben in vier jaar tijd 2 bauknecht vaatwassers versleten.
de eerste ging naar 1 jaar en 8 maanden kapot bauknecht heeft deze toen omgeruild voor een andere met een kleine bijbetaling van onze kant 100,-euro in totaal.
we hebben toen een gsxp7427 genomen en helaas deze heeft iets meer dan 2 jaar volgehouden bij deze is de pomp kapot gegaan.
de service van bauknecht is helemaal om te huilen er word dood leuk verteld dat t vette pech is dat hij nu al kapot is gegaan geen coullance regeling mogelijk gewwon t volle pond betalen om deze vaatwasser te repareren.
dus naar mijn idee niet repareren maar weggooien die handel en opzoek gaan naar een ander merk

Fatnic 06-03-2009
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Waardeloos apparaat. Na 2 jaar de circulatie pomp van binnen kapot.
De complete pomp moet vervangen worden. Terwijl het schoepje binnenin kapot is, een onderdeeltje van een paar euro en makkelijk te vervangen, moet de hele pomp vervangen worden, kosten rond € 140.
Servicedesk van Bauknecht reageert niet eens op mailtjes.
Het enige voordeel was dat hij stil is bij gebruik. Nu is hij helemaal stil!!!!

reina23 16-01-2009
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Gewoon een slecht apparaat. We kochten deze vaatwasser vlak voor de kerst 2006.We hadden hem nog maar een paar dagen toen er steeds een alarmpje afging dat erop duidde dat het filter verstopt zou zijn.Dit ging na een paar keer reinigen van het rooster gelukkig weer over. Kort na de jaarwisseling 2008/2009 en dus enkele dagen na het verstrijken van de garantietermijn,begaf het apparaat het.Pomp stuk. Deze pomp lag inwendig gewoon in stukken. Kosten 175 Euro en dat was volgens Bauknecht een coulanceprijs.
Een regelrechte afrader dus!
Bijkomend minpunt is de slechte bereikbaarheid van de reparatieservice. Deze is ondergebracht bij Whirlpool. Het heeft mij een middag gekost om deze te bereiken en een reparatieafspraak te maken.

Machteld55 10-01-2009
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 7427

Helaas een maandagochtend product. Na enkele maanden hield hij er al mee op, en dat kwam door een los stekkertje binnenin. Je vraagt je af hoe dat los kan gaan.Als hij het eerst gewoon goed doet.
Maar nu na 2 en half jaar moest er al een nieuwe pomp in.
Pech gehad.Zegt de monteur dan. Komt door de nieuwe wasmiddelen! zegt hij. Die lossen het binnenwerk van de pomp op! Dus iedereen die Dreft gebruikt heeft ook een kapotte pomp!!!???
En een goed product kun je tegenwoordig nergens meer kopen. Alle machines zouden erop gemaakt zijn dat de monteurs werk houden. Wat een flauwekul!! De volgende keer geen reparatie meer, maar een ander merk!