Siemens SX68M046EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX68M046EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Edward2014 11-08-2014
Geschreven voor: Siemens SX68M046EU

Het is een degelijk apparaat. Maakt goed schoon. Soms blijft er wat vuil van andere borden of zo plakken.

Rro 09-07-2014
Geschreven voor: Siemens SX68M046EU

tot nu toe erg tevreden over de vaatwasser.
Zelfs de plastic bordjes en bekertjes van de kindjes worden mooi droog met het extra droogprogramma.
Ook het lampje wat op de vloer schijnt al de vaatwasser aan staat is erg makkelijk.

Peterus 2 01-07-2014
Geschreven voor: Siemens SX68M046EU

nog maar even in gebruik dus ik kan er nog niet veel over zeggen
`Hij is wel ontzettend stil
Makkelijk is ook het lampje wat aangeeft of hij aan staat

WillemNijenhuis 30-06-2014
Geschreven voor: Siemens SX68M046EU

Altijd een Siemens vaatwasser gehad! Betrouwbaar product en een goede service! Mocht er toch iets defect gaan, zijn onderdelen altijd leverbaar, ook na 10 jaar! Nieuwe vaatwasser wast de vaat zoals het hoort niets meer en niets minder... TOP!!!

martin van der avoort 25-05-2014
Geschreven voor: Siemens SX68M046EU

Goed apparaat gelijk/beter aan onze oude vaatwasser van siemens welke veelvuldig is gebruikt( 13 jaar.

Goede droogkwaliteit, snel in gebruik

marga49 16-05-2014
Geschreven voor: Siemens SX68M046EU

De indeling is hetzelfde als de Bosch, het nieuwe van dit apparaat is dat er een hogere temperatuur instelling mogelijk is en een duidelijke keuze voor halve tijd. Ook is de projectie op de grond erg gemakkelijk, men maakt nu niet zomaar de klep open(waardoor de druk wegvalt. Dit is ook in de duidelijke handleiding nogmaals te lezen. De machine heeft nu een aantal keer gedraaid en doet het prima. Erg handig is de extra drogen knop zodat er geen natte druppels meer op de vaat zit.De machine ziet er goed en degelijk uit, wij hopen weer minimaal 10 jaar de vaat te kunnen doen...