Bosch SMI88TS02E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMI88TS02E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willem 27-04-2017

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

Sinds begin januari in gebruik, de resultaten zijn bijzonder goed, een schone en droge vaat, wat met vorige machines met plastic dingen niet lukte

Pluspunten

• overzichtelijke display
  • bijzondere vaat rekken
  • Zeer schone en droge vaat

Willem 04-01-2017

Vaatwasser met allure

Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

Prachtige vaatwasser die dmv de korven meer vaat en veel mogelijkheden geeft voor een stralende vaat

Pluspunten

• Display
  • Korven
  • mogelijkheden

Minpunten

• geen

Dennis 28-12-2016

Duidelijke display

Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

Mooie vaatwasser met duidelijke display.
Geeft gedurende het wasprogramma aan waar hij mee bezig is.
Super zuinig en de vaat is super schoon.
Zeker een aanrader

Pluspunten

• Duidelijk
  • Geeft de resterende tijd aan

Minpunten

• geen

Bas Diepstraten 11-11-2016

Super vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

Mooie, stille, complete vaatwasser. Vaat wordt mooi schoon en droog, makkelijk in gebruik. Duidelijk scherm met voldoenden informatie.
Het programmaverloop wordt duidelijk aangegeven, alleen vind ik het onhandig dat er alleen een eindtijd wordt vermeld en niet de resterende tijd voor het programma (misschien omdat ik dat gewend was).

Pluspunten

• Stil
  • Compleet
  • Uitgebreide programma keuze

Minpunten

• Eindtijd ipv resterende tijd.

wilfred 29-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

Mooie machine, vooral de binnenzijde ziet en voelt degelijk. De inbouw is niet moeilijk, goede beschrijvingen, ook deze onderdelen zien er degelijk uit. De machine is fijn stil in het gebruik.

AE 25-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

na de eerste wasbeurt gelijk al tevreden, perfect schone vaat en zeer droog.
ook muisstil.
pluspunten zijn:

stil, schone en droge vaat (ook plastic), binnenverlichting, vele wasprogramma's (makkelijk te bedienen). makkelijk om zelf in te bouwen.

Michel Koning 21-12-2015
Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

Prachtig product, goed afgewerkt en stijlvol. Het eerste wat opviel is de twee displays met duidelijke informatie voor instellen aan de binnenzijde en voor statusweergave aan de voorzijde. Daarnaast is de vaatwasser echt enorm stil tijdens bedrijf. Hij staat bij ons in de woonkeuken dus dat is echt heel prettig. Maar wat ook meteen opviel is hoe ontzettend schoon en glanzend de vaat eruit komt. En dat is toch wel waar het om draait bij een vaatwasser. Over de levensduur kan ik nog niets zeggen.

Brilduikertje 10-07-2015
Geschreven voor: Bosch SMI88TS02E

De afwasmachine is stil, heeft handige rekjes die verstelbaar zijn en daardoor veel ruimte voor de vaat. Of de machine zuinig is moet ik natuurlijk nog merken aan de elektriciteitsrekening. Nadeel vind ik dat de rekjes na het drogen flink druppelen en de vaat weer nat maken en de machine van binnen nog nat is. De machine ziet er prachtig uit en heeft vele handige programma's waar voor mij de uitgestelde draaitijd de meest gebruikte is.

brachhus 30-09-2015

Hallo, is dat druppelen al verholpen? Andere instellingen misschien? lijkt me toch niet horen bij een machine van die prijs...En met zeoliet. Ik zit over deze machine te twijfelen maar wil voor bijna 1000 euro toch wel een perfect droge vaat:-)