Fagor LF-073 IT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor LF-073 IT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

siri04 05-03-2012
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

wat een rotding wilde dat ik m nooit had gekocht lagers van de lade al 2 x kapot. En vanaf het begin zit er al een ratel in was niks mee aan de hand volgens de monteur, na verloop van tijd gaf ie steeds storing op f2 tijdens het ratelen heb hier 3x de monteur voor gehad, nog steeds niets aan de hand ligt aan de afvoer zegt ie, nou niets iets is minder waar na zelf de plaat eraf gehaald te hebben blijkt de ratel naar wat wij al vermoede in de printplaat te zitten eens kijken hoe ze dit bij fagor op gaan lossen. Wat mij betreft vliegt ie er vandaag nog uit en nooit meer erin. Niets geeft meer irritatie als een apparaat wat niet werkt

lukeman 16-03-2011
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Heb dit onding nu anderhalf jaar,
18-03-11 komt de monteur voor de tweede keer langs, [de derde keer hebben ze onderdelen opgestuurd]
sevice is trouwens [nog]wel goed.
2 maal al de lagers van bovenste lade al kapot gegaan[hoeveel keer nog?]
En nu weer de deur die met een harde knal naar beneden valt.
De veren die aan de deur vastzitten worden vastgehouden met een touwtje.[touwtje breekt dus]
Touwtje houd het nooit lang uit, wat naar mij weten een kabeltje moet wezen.
Overigens de bediening is wel makkelijk en de was resultaten zijn normaal
Interesse naar dit onding ? bedenk je eerst maar!!!

FraMu 18-03-2010
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Onvoldoende. Als je een droge vaat wil, moet je deze machine niet kopen. De machine laat aan het einde van de cyclus een grote hoeveelheid water uit de bovenste sproeiarm lopen. Hierdoor wordt de vaat in het onderste deel nat. Dit is volgens Fagor normaal en niet op te lossen

S. van Bruggen 02-02-2010
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Sinds paar dagen in bezit van deze vaatwasser.

Wasresultaat is prima, ook zijn er voldoende mogelijkheden.
Al met al een prima vaatwasser tegen een gunstige prijs.

EdwinM 29-08-2009
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Deze vaatwasser is gewoon goed en doet wat hij moet doen. De vaat is schoon en hij geeft een korte krachtige piep als hij klaar is. Het geluidsniveau vind ik laag voor een vaatwasser. Na enige maanden is de deur gaan piepen bij open en dicht doen. Veel siliconenspray heeft tot nu toe niet geholpen. De sercive van de leverancier uit Rotterdam vond ik goed. De support van Fagor zelf en de manier waarop deze mij te woord staan vind ik matig. Het lijkt erop dat deze vaatwasser iets hoger is dan mijn vorige: Pelgrim. De installatie vroeg hierom om wat kunst en vliegwerk. De installatie is verder erg simpel. Kortom zeer goede vaatwasser tegen zeer gunstig tarief.

bk2 13-06-2009
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Via Inbouwweb gekocht, een aantal maanden geleden. Moest vooruit betalen, dat was best eng. Levering gebeurde volgens afspraak. Ik heb hem zelf geinstalleerd. Was prima tedoen. Zeer geluidsarm. wasresultaat is prima, alleen het droogresultaat laat te wensen over. Dat kan ook komen omdat ik te lang wacht met uitruimen. Vooral het bestek is dan nog (of weer) vochtig. Maar ikheb geen spijt van de aankoop.

grand prix 30-12-2008
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Wij hebben deze vaatwasser nu ca. 3 jaar.
Hij valt ons erg tegen, de machine kan bepaalde etensresten slecht verwerken, bv zetmeel, spinazie, brinta.
de schone vaat komt dan met het opgedroogde etensrest uit de vaatwasser.
Al met al voor ons een slechte machine.
Overigens is de service van het merk goed.
Maar daarmee blijft het een slecht apparaat.

wiesma makkum 15-11-2008

goede vaatwasser,
via internet,lageprijs de beste machine die er is volgens mij zeer stil als hij zijn programma wast

Willo Westbroek 31-03-2008
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Dit Apparaat voldoet ons perfect!
Je hoort hem amper , de borden rekken kunnen plat om evt. pannen kwijt te kunnen de vaat wordt perfect schoon en de prijs was ook laag.
En ook nog eens AAA klasse!

efjeem 07-01-2008
Geschreven voor: Fagor LF-073 IT

Via internet besteld en buiten- gewoon snel en netjes afgeleverd.
Apparaat heeft 3 sproeiers en behoorlijk stil.
Wast in energiestand ook goed schoon (duurt wel wat langer) maar volgens de geleerden is ondanks de langere wastijd toch zuiniger in gebruik.
Ik heb hem zelf ingebouwd en dat was goed te doen.
Achterste stelpoot kan aan de voorkant opgedraaid worden.