Baumatic BDW 15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Baumatic BDW 15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

multirene 03-10-2010
Geschreven voor: Baumatic BDW 15

wij hebben zo'n nu 4 jaar en het is een waardeloze machine. Van lekkage stroring tot temperatuur storing. Vaak geen schone vaat en de geleidingen en rubber afdichtingen zijn van slechte kwaliteit.
Ik ben er echt flauw van en trap het ding zsm de deur uit.

Raymon787 27-01-2010
Geschreven voor: Baumatic BDW 15

Nou ik heb alles van dat merk in de keuken.
bevalt verder primma alleen de vaatwasser na bijna 2 jaar dat de onderste sproei arm niks meer doet. heb gister gebeld en nu wachten op de goede service.

gr Raymon

ookontevreden 30-12-2008

Het is een ***ding!!!
De meeste yoghurt schaaltjes hebben na het zwaarste programma nog opgedroogde yoghurtresten er in zitten!
Pannen waar aardappelen in hebben gezeten worden niet geheel schoon, vleespannen niet enz enz. Je moet praktisch eerst afwassen wil je de vaatwasser kunnen gebruiken! En dat op het zwaarste programma!
Ook de indeling is niet handig.
Dus geen hoge cijfers wat ons betreft!

Miranda Lisse 20-11-2008
Geschreven voor: Baumatic BDW 15

Een hele fijne vaatwasser, wij zijn er heel erg blij mee. Goede prijs voor een goede vaatwasser.

sitze de vries 13-11-2008
Geschreven voor: Baumatic BDW 15

deze vaatwasser is echt goede vaatwasser.AAA is echt goed en niet duur, verder maakt het ook niet veel herrie wij zijn er blij mee

de Ruiter 05-11-2008
Geschreven voor: Baumatic BDW 15

Wij hebben deze vaatwasser gekocht aangezien de prijs en het energielabel. Lekker goedkoop en toch een A. Met een gezin met twee kinderen , draait hij minstens elke dag en hij voldoet echt prima!!

Anto 15-03-2008
Geschreven voor: Baumatic BDW 15

Oke, hij was dan wel niet duur, maar vindt het helemaal niks! Weinig ruimte bovenin, onhandige indeling, en slecht wasresultaat. Een kommetje met een yoghurtrestje kwam er hetzelfde uit, maar dan opgedroogt! Als je de vaat er schoongespoeld inzet, is het een goede machine, want drogen kan ie wel!