Bauknecht GSXP 70/1 Power

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSXP 70/1 Power op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EenConsument 26-02-2013
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 70/1 Power

Geen Bauknecht meer!
In 2009 hebben wij onze Bauknecht vaatwasser (die na de garantieperiode ook allerlei nukken vertoonde) laten vervangen door een door hun monteur aangeprezen GSXP 70/1 Power. Dat zou zo’n vernieuwing zijn ….. Niets was minder waar. Dik binnen de garantieperiode (na 1,5 jaar) knalt de zekering van de meterkast eruit. Monteur laten komen en blijkt dat het verwarmingselement vervangen moet worden. Nu ongeveer anderhalf jaar later: rook uit de machine en de zekering in de meterkast slaat er wederom uit. Wij hebben het echt gehad met de slechte kwaliteit van Bauknecht. Wasresultaat was prima maar qua duurzaamheid slecht. Je mag toch verwachten dat een vaatwasser minstens vier jaar meegaat zonder gedoe. We zijn voor die twee machines nu 1300 euro verder en moeten weer op zoek naar een nieuw apparaat. Een ding is zeker: nooit meer een Bauknecht!