Whirlpool ADG 9527

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ADG 9527 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Fabsje64 13-04-2014
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

In 2009 aangeschaft omdat deze wel goed uit de Consumententest kwam. We hebben er alleen maar ellende mee gehad. Losschietende leiding onderin, veel F3 foutmeldingen. Afwasresultaat en droogresultaat is slecht. In de onderste sproeier zat er een van de sproeigaatjes niet in. Hebben we er zelf in moeten boren. Ook nooit gezien door de monteur die al een paar keer was geweest. Verleden jaar is hij kapot gegaan en gerepareerd door de reparatie service van de Harense Smid. Goede service van hen gehad, geheel kosteloos. Het apparaat heeft nu weer kuren. Weer veel F3 foutmeldingen en we moeten de deur met een harde klap dichtgooien anders doet hij het niet. Ook tijdens het wasprogramma stopt hij ermee en staat alleen maar te brommen. Dan moet de deur weer open en met een harde klap dicht gedaan worden. Hij gaat dan pas weer verder. We hebben besloten om een andere vaatwasser te kopen want deze weer te laten repareren heeft geen zin. We hebben geen vertrouwen meer in het apparaat!

Haverink 27-04-2013
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

Als ie het doet is ie prima, alleen de betrouwbaarheid is ver te zoeken.

In de garantieperiode 3 keer een monteur gehad vanwege een F5 storing en ze konden het maar niet vinden. Garantieperiode 2 maand voorbij: plof weer F5. Toen kon de monteur het ineens wel vinden en of ik even 200 euro wou betalen.

Mijn geluk, de monteur zei "Goh, dat m'n collega's dat niet eerder hebben gezien"; ofwel; je wordt gewoon genaaid waar je bij staat. Na veel bakkelijen toen kunnen afdingen naar alleen voorrijkosten betalen (was nog teveel maar had geen zin in het gedoe).

Toen heeft ie het nog 2 jaar redelijk gedaan en nu na net iets meer dan 4 jaar; F3 foutmelding; goed stuk.

Ik geef in m'n leven geen geld meer uit aan Whirpool; het kost misschien weinig maar de service en betrouwbaarheid zijn allebei zo slecht dat je mag bidden dat ie het blijft doen.

Fabsje64 13-04-2014

Wij hebben deze in nov. 2009 gekocht en we hebben er ook alleen maar ellende mee gehad.

smarty99 18-04-2012
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

nu in 6 jaar tijd voor de 2e keer de circulatiepomp defect, hij bromt en weer vrolijk op los nou ik niet! Nooit meer een whirlpool wat een prutsproduct! Dit is gewoon een manco van deze wasdoos maar tja geen garantie meer hè...whirlpool -1

Serieuze gebruiker 07-04-2011
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

Het korte en eco programma zijn prima, wasresultaat is bij alle programma's redelijk, al blijft de vaat altijd een beetje vochtig. De machine is wel behoorlijk stil (staat in onze open keuken).
MAAR: vooral de indeling is erg onhandig:
- ondanks de vele extra opties is de bovenlade erg onhandig ingedeeld voor onze dagelijkse vaat (gezin met 2 kleuters). Er is voldoende ruimte voor alle kopjes en schaaltjes, maar door de onhandige indeling van de 4 rijen van deze lade, moeten we altijd de bekers/kopjes tegen of zelf deels op andere kopjes/bekers plaatsen.
-n Onze grote borden (doorsnee ca 27cm) lopen bovendien bij het schuiven van de onderste lade steeds tegen blokjes aan die aan de binnenkant van de behuizing zitten (waarvoor zitten die daar uberhaupt?!) Heeft ons al een aantal breschadigingen op die borden opgeleverd.
Na 4.5 jaar heeft nu de pomp het begeven: zonder sproeien geen schone vaat, dus wij gaan over op een Bosch/Siemens...

troela38 02-11-2010
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

Machine 4 jaar in gebruik maar hij gaat er zo snel mogelijk uit!!! De vaat is niet schoon en drogen is ook maar lala. Regelmatig moet ik de machine opnieuw aanzetten omdat hij zijn werk niet gedaan heeft.
Na ruim 2 jaar de motor vervangen(kosten 120 euro) buiten de garantie.
Nooit geen Whirlpool meer!!!!

limbo76 16-11-2009
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

maakt redelijk tot goed schoon.alleen ook last van condensvorming op de deuren van naastgelegen kastjes,tijdens het draaien van de vaat,maar ook tijdens het afkoelen en uitschakelen van het apparaat.
ook de onderzijde van het keukenblad wordt net boven de deur vochtig met condens.
de deur is dus nog niet open geweest!
als je te lang wacht gaat alles lekker bladderen van het vocht.
momenteel nog in afwachting van een servicemonteur,die hopelijk een oplossing heeft.
het komt dus vaker voor zoals ik gelezen heb.(is model 2009)
zijn er inmiddels meer mensen met dit probleem?
ik hoor het graag.

monica 21-04-2009
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

Ik heb sinds okt 2007 de ADG 9527 voor de rest ben ik zeer tevreden over de vaatwasser alleen als je op een hoge temperatuur gaat wassen 60 of 70 graden krijg je condensvorming op de naaste keukenkastjes. Ik heb twee weken geleden eindelijk een niewe gehad type 2009 en ik heb precies het zelfde probleem weer. Zijn er meer mensen die dit zelfde probleem hebben?

Marco899 02-09-2008
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

Na onze vorige ADG 7566 die na 6 jaar ermee ophielt hebben we deze gekocht. Qua wassen en droggen is dit een stuk minder dan de oude machine met het jetdry systeem. Nu werkt het met Jetdry II op basis van condenstatie, nou en je vaat zit dus ook onder de condens. Ik zou voor drogen dan ook een B geven ipv een A. Qua indeling is er niet veranderd en ook de manden zijn hetzelfde wat zal resulteren in roestvorming na een jaar of zes. Verbruik en geluid zijn verder prima maar ook toch weer meer dan de oude machine. Kortom whirlpool is er niet op vooruit gegaan.

Harald68 28-08-2008
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9527

Zeer tevreden over deze vaatwasser. We hebben hem nu 2,5 jaar en tot op heden zijn we zeer tevreden. Af en toe laat wel iets vuil achter maar dan geven we hem het voordeel van de twijfel. Ligt misschien aan het inruimen, te vol etc.

Al met al een prima vaatwasser en staat echt zijn mannetje ...