Whirlpool ADG 8315 IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ADG 8315 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

chris1967 30-10-2011
Geschreven voor: Whirlpool ADG 8315 IX

Wij hebben deze vaatwasser al enkele jaren in gebruik maar de vaat is niet schoon kan na elke wasbeurt een heleboel artikelen met de hand afwassen omdat ze niet schoon zijn al verschillende beurten laten lopen met halve belading alle merken blokjes maar het word niet schoon.
Monteur kan niets vinden maar ga nu keuken vernieuwen en durf echt niet meer voor whirlpool te kiezen en zeker niet als je acht nieuwe apparaten moet vernieuwen.
mijn advies koop nooit deze afwasmaschine.

Harmo 29-06-2008
Geschreven voor: Whirlpool ADG 8315 IX

Sinds een paar weken hebben wij deze vaatwasser in gebruik.

Gezien de review die hier eerder geplaatst is, hebben we de vaatwasser uitvoerig geplaagd.

Ovenschalen, gebak & taartschalen niet voorgespoeld, zo vanuit de oven (natuurlijk zonder gebak / taart) de vaatwasser in geschoven.

Deze komen er keurig schoon weer uit. Borden, eveneens niet afgespoeld, na gebruik zo in de vaatwasser. Prima resultaat.

Qua indeling heb ik de waardering een 7 gegeven, dit heeft meer te maken met onze persoonlijke voorkeur (liever een besteklade i.p.v. een bestekbak), maar gezien het prijskaartje van dergelijke machine's en de duur dat we van dit huis nog gebruik willen maken, hebben we bewust voor een low-budget vaatwasser gekozen.

Qua prijs / resultaat vinden wij het resultaat bijzonder goed. De andere recentie kan ik dus alles behalve beamen.

Alet Kooi 29-08-2007
Geschreven voor: Whirlpool ADG 8315 IX

Ik ben erg ongelukkig met deze aankoop.
Vaatwasser wast niet schoon. Moet na het draaien van de vaat een groot gedeelte met de hand overdoen.
Vaat staat niet vast in de rekjes, schuift tegen elkaar, alles wat elkaar raakt wordt niet schoon.
Op 30 en 50 graden wordt de vaat niet droog.
Beste resultaat op 70 graden, maar ook hier moet ik nog met de hand nawassen.
Monteur langsgeweest, machine in orde.......

Niet kopen dus!!!