Whirlpool ADG 8557 IX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ADG 8557 IX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Michel Posseth 03-11-2007
Geschreven voor: Whirlpool ADG 8557 IX

Ik heb deze machine sinds januari 2004 deze zit in mijn toendertijd nieuw geplaatste keuken met 4 van zijn whirlpool broertjes.

Ik heb toendertijd voor whilpool gekozen ivm het 5 jaar garantie argument wanneer je 5 apparaten kocht

De machine is redelijk stil , het afwasresultaat is super , zelfs ster vervuilde vaat komt er blinkend uit ook het drogen doet hij super de vaat kan zo vanuit de machine de kast in .

Recentelijk bleek mijn afvoer verstopt te zijn ( kan gebeuren ) echter dit betekend bij deze machine dat er een monteur moet komen , de monteur schroeft een metalen plaatje weg verwijderd wat water uit een bakje en rekent hier 100 euro voor ( dit karweitje duurt 5 minuten !! )

Navraag via internet leert dat dit de overstroombeveiliging is , andere merken hebben hier een inspectie luik voor ( Siemens , Miele ) waardoor je het water simpel zelf kunt verwijderen .

Whirlpool geeft geen informatie hoe deze storing te verhelpen maar stuurt een monteur die je dan mag betalen met het argument dat het een storing van buitenaf is , ik vind dit zulke smerige praktijken dat ik nooit meer Whirlpool zal kopen en u ondanks het feit dat de apparatuur redelijk goed functioneerd aanraad om Miele , Bosch of Siemens te kopen Bosch en Siemens zitten in dezelfde prijsklasse en zijn heel wat meer te vertrouwen als Whirlpool , Bauknecht en Ignis Nederland ( de service diensten zijn hetzelfde van deze merken )