Bosch SHV58M03EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SHV58M03EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

klootwyk 27-08-2008
Geschreven voor: Bosch SHV58M03EU

Omdat in onze nieuwe woning een brakke Indesit vaatwasser zat (niet degelijk, slecht afwasresultaat) hebben we een nieuwe vaatwasser gekocht. In het vorige huis hadden wij naar volle tevredenheid een Bosch dus ook nu weer voor deze Bosch machine gegaan.
Dit is een uitlopend model, wat waarschijnlijk hierdoor gunstig is geprijst. 44dB stille machine voor ong. 47dB geld.
En inderdaad de machine is heerlijk rustig.
Eerste indruk is een degelijke machine van kwaliteit.die veel verstelbare rekjes en steuntjes heeft.
Ook komt de vaat er schoon en droog uit zoals je mag verwachten van een kwaliteitsmachine als deze. Dit alles met het 50 graden eco programma.

Amarilla 22-07-2008
Geschreven voor: Bosch SHV58M03EU

We hebben hem nu een week in ons bezit; het is onze eerste vaatwasser. Hij bevalt prima, alles wordt goed schoon, hij is muisstil, alleen het drogen valt me een beetje tegen. Ik heb het drogen op de intensief stand gezet, maar veel dingen zijn nog behoorlijk nat, en het bestek en pannen e.d. zit vol watervlekken (maar dat is misschien ook wel normaal voor een vaatwasser).