Whirlpool ADG 9427

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ADG 9427 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

mir23 22-12-2010
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9427

Deze vaatwasser nu een jaar in bezit en niet heel erg tevreden, De indeling is niet erg geschikt voor wat grotere spullen, als je deze in de rekjes naast het bestekbakje zeg gaat het klepje van het vaatwasblokje niet open, Er blijven ook regelamtig blokjes in hangen. drogen doet hij bij ons ook niet erg goed en de service van whirpool is een beetje vreemd, toen onze vaatwasser 1 maand in gebruik was was er een sproeiarm afgebroken, er is een monteur langs geweest en voor deze ene keer werd dit gerepareerd omdat er op de plastic onderdelen geen garantie zou zitten.... Ik heb nog nooit zo een raar verhaal gehoord alleen de metalen onderdelen bevatten volgens hem garantie. Niet erg tevreden dus!

sheus 08-01-2010
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9427

Sinds afgelopen woensdag deze vaatwasser in bezit. Machine hoor je nauwelijks. Droogt goed, als je de spoelglans stand goed insteld. Staat ook in de gebruiksaanwijzing beschrijving. Geen problemen ervaren met condensvorming.
Al met al een prima machine!!!

Jerom 03-05-2009
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9427

Werkt uitstekend, stil, droogt matig tot slecht. Duurzaamheid is slecht. 5 maanden na de garantietermijn van twee jaar geeft hij het leven.

erico2008 23-03-2008
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9427

wassen, ge.luid etc alleen maar positief.
drogen is waardeloos, vooral kunstof blijft kletsnat.
tevens is de indeling niet super, ik heb de korf uit mijn oude machine erin gezet

A. van den Bulk 27-07-2007
Geschreven voor: Whirlpool ADG 9427

De vaatwasser wast best wel goed, alleen het drogen is helemaal pet.
Het blijkt dat je op zijn 70 graden program moet wassen om de vaat droog te krijgen, maar dan valt hij wat betreft eco niet meer in de A klasse. En je moet als het programma klaar is de deur openen om dat anders je condens er niet uit kan ( en word je vaat niet droog ) , wat heb je dan aan een timer als je s`nacht je bed uit moet om de deur open te doen. De helpdesk van Whirlpool is zeer slecht te bereiken met extreem lange wacht tijden.