Bauknecht GSXP 70 power

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSXP 70 power op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

ger 02-08-2016

WAARDELOOS apparaat

Geschreven voor: Bauknecht GSXP 70 power

in de drie jaar dat ik hem heb, heeft hij mij al erg veel geld gekost aan reparaties, wanneer is de tijd daar om hem buiten te flikkeren ???
had ik al twee jaar geleden moeten doen. wat een waardeloos apparaat

moniekskie 12-07-2014
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 70 power

Als de vaatwasser klaar is en een tijdje er in heeft gestaan gaat het stinken.
Komen we net terug van vakantie, zetten we de vaatwasser aan, toen hij klaar was ineens vocht onder het display (inmiddels de garantie net een week verlopen), ze konden ze niks aan doen, viel niet meer onder de garantie. Een jaar geleden op 16/7 zijn ze hier geweest want de kabelboom was doorgebrand, nu een jaar later opeens vocht onder het display. Klantvriendelijkheid erg ver te zoeken, een beetje coulance was er totaal niet. Koop je 6 apparaten van Bauknecht….

Manke14 14-01-2013
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 70 power

Absoluut een waardeloos apparaat. Voor de 2e keer in 3 jaar tijd stuk. Ook de koelkast van Bauknecht vertoond mankementen. Een apparaat kan stuk gaan, maar de service en klantgerichtheid van Bauknecht is gewoonweg beroerd te noemen. 5 apparaten aangeschaft bij de keuken speciaal voor de 5 jaar verlengde garantie. Alle apparaten tegelijk aangemeld zoals de instructie voorschrijft, echter kon je toen der tijd kiezen voor 2 of 5 jaar garantie (alsof je voor 2 jaar zou kiezen als je 5 apparaten koopt) Ondanks dat men bij Bauknecht kan zien dat we 5 apparaten hebben aangeschaft en tegelijk hebben aangemeld weigert men alsnog de 5 jaar garantie toe te kennen. Kinderachtig en niet klantvriendelijk. Inmiddels heeft men de website aangepast en kan dit niet meer voorkomen, maar toch raad ik een ieder af apparaten van Bauknecht aan te schaffen. Het wasresultaat en het gebruiksgemak is overigens prima van dit apparaat.

diekenscheid 06-11-2008

deze machine werkt geweldig
wij zijn erg blij, en niet te duur, heb zelf ingebouwd dus
is niet echt moeilijk te doen

Marian73 22-08-2008
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 70 power

Wij hebben deze machine nu een tijdje. Is ons aangeraden door de verkoper. En hij bevalt geweldig, ondanks dat we hiervoor een miele hadden. De rekken zijn zeer gebruiksvriendelijk, je kunt er vanalles in kwijt, wijnglazen etc kun je erg goed in kwijt etc. Hij staat bij ons in een open keuken en hij is echt super stil. Het bedienen doe je met 1 knop, je hoeft geen programma meer te kiezen. Altijd schoon. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, hij komt wel degelijk over.

BvdV 18-08-2008
Geschreven voor: Bauknecht GSXP 70 power

Tsja... wij zijn niet tevreden over deze aankoop! we hebben gekozen om de vaatwasser zelf in te bouwen. Is natuurlijk niet zo moeilijk. Maar, met de zeer gebrekkige handleiding bleek dit toch wat lastiger (dan zou hoeven).

De indeling is verschrikkelijk onhandig. De rekken zitten elkaar vooral in de weg, waardoor er veel effectieve ruimte verloren gaat. Wij hebben een deel van de rekken inmiddels verwijderd, maar het blijft lastig. En als je even wat te onvoorzichtig de rekken inschuift, dan ligt werkelijk alles plat.

Maar, het allerbelangrijkste nadeel is het droogresultaat! De vaat komt werkelijk waar kletsnat uit de machine! Zowel direct na het signaal einde wasprogramma als uren daarna!

Erg jammer, want we hadden toch voor bauknecht gekozen omdat we daar een kwaliteitsgevoel bij hadden.

Een pluspunt: De machine is lekker stil.