AEG F44011VI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG F44011VI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

nalinsilas 07-09-2011
Geschreven voor: AEG F44011VI

Gekocht in mei 2009. Na enkele dagen dwfwct, moduleis toen vervangen. 2 jaar en 3 maanden later gaat de module weer stuk. Blijkbaar dus inferieure kwaliteit.
Monteur deelt mee dat reparatie 224 euro gaat kosten. Contact opgenomen met consumentenbelangen, maar daar krijg je dus geen voet aan de grond.
Pech gehad, is hun redenering. Vaatwasser gaat er dus maar uit, want vertrouwen is helemaal weg. Voor mij nooit meer een Electrolux/AEG apparaat.

xxxMaverick 10-08-2011
Geschreven voor: AEG F44011VI

Na 2 1/2 jaar is de vaatwasser kapot. Monteur langsgeweest en constateert dat er een kortsluiting heeft plaatsgevonden. Gaat hier om een loshangend draadje achter het voorpaneel. Hoewel het hier duidelijk om een productfout gaat (ik heb het product normaal gebruikt, maximaal 2x in de week aan) brengt men het volledige reparatiebedrag in rekening. Zeer slechte zaak! Koude douche voor service aeg/electrolux en voor duurzaamheid van dit apparaat