Siemens SN66T052EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN66T052EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

ArnieNFW 01-09-2010
Geschreven voor: Siemens SN66T052EU

---------- update review, 01-09-2010 ----------
Als kleine aanvulling op mijn eerdere beoordeling.
De vaatwasser bevalt nog steeds uitstekend; ik zou hem nog steeds kopen als ik een nieuwe nodig zou hebben.

De BEEP na afloop van het programma is in volume in 4 standen te zetten (uit-harder-hardst), maar blijft wel repeteren.
Als je het prettig vind om te horen dat hij afgelopen is en je laat hem een keer 's nachts werken, dan blijft de piep wel steeds klinken (elke paar minuten).
Je kan het dus wel uitzetten, dan moet je op het info-light letten of het programma afgelopen is.
Toch een prima machine.

---------- 1e review, 30-06-2010 ----------
Deze SIEMENS hebben we op een ééndagsaanbieding gekocht voor €699, wat kennelijk een zeer concurrerende prijs is, als ik de prijzen hier zie. Hij draait nu een paar weken, absoluut naar onze tevredenheid.

Er is dus geen besteklade; wij vinden het mandje prettiger (alles in 1x eruit kunnen pakken). Het mandje kan je wel op alle plekken in de onderste korf neerzetten.

Wasresultaat is prima ("het is schoon"), droog is het ook altijd (inderdaad: niet als je het kopje horizontaal zet, zodat het water in de voet blijft liggen).
Programma's zijn korter dan onze vorige vaatwassers. Het Zeoliet wat erin zit....ik kan het niet goed beoordelen, behalve dat het drogen ook korter duurt, en de spullen ook droog zijn. Prima dus.

Wat wel een giller is, is de blauwe verlichting. Deze valt echt op (niet storend). Als je hem 's avonds open maakt, kleurt je hele keuken blauw. Waarom nou blauw...wellicht zodat je het vuil niet zo ziet als je hem met vieze spullen vult??
Deze machine is absoluut aan te raden in onze ogen.

Kloos2010 23-04-2010
Geschreven voor: Siemens SN66T052EU

Mooie machine is stil maar droogt niet goed, er zitten altijd plasjes water na het programma op de voetjes van de glazen en kopjes. Ook blijft er op de spoeiarmen water achter wat met legen gaat druppen op de vaat zodat er opnieuw een handdoek bij aan te pas moet komen.

M. Kloos