Miele G 1173 SCVi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 1173 SCVi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jan312 01-07-2020

Een zeer goede stabiele vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Vaak lees je reviews van het eerste jaar of als een apparaat kapot is.
Hierbij dus even een review van deze Miele inbouw vaatwasser die we in 2010 gekocht hebben voor EUR 799,00 plus EUR 100,00 Inbouw kosten en waar we nog steeds tevreden over zijn. Enige minpuntje is het piepje dat niet ophoudt als de vaatwasser klaar is.
1x zat er een kersenpit klem in het afvoerbakje van het water onderin en mbt een Miele monteur op afstand hebben we dit eruit gekregen. Ook fijn dat je geen voorrijkosten en monteur langskrijgt voor dit probleempje, dat is ook Miele!
Dus het apparaat functioneert al 10 jaar naar behoren.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droge vaat
  • Al 10 jaar in gebruik

ronaldo 04-04-2013
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Iets meer dan 2jaar in bezit storing water lekkage niet kopen dus.De duurzaamheid laat te wensen over.

ruitenvan 01-04-2014

mijn leverancier Bemmel en Kroon geeft aan dat een vaatwasser van Miele ongeveer 7500 beurten moet kunnen draaien, helaas gold dat bij mij niet. Slechts de helft.
hoe is jullie ervaring?

jacquelien 2012 11-06-2012
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Miele vaatwasser nu 4 weken in gebruik, hiervoor een een vrijstaande gehad en nu dus de inbouw,wat mij opvalt is dat je het bestek netjes in de bovenste besteklade moet doen anders komt de sproeiarm er tegen aan, dit was met de vrijstaande Miele niet zo,je kon het er gewoon in leggen kris kras door elkaar en op elkaar er zit dus meer ruimte tussende beseklade en de sproeiarm bij een vrijstaande machine als in een inbouw machine is mijn ervaring,verder doet ie het uitstekend , al hoewel ik de vorige ook wel iets beter vond met drogen, heb wel mijn waterhardheid goed ingesteld en ook gebruik ik naast mijn blokjes ook zout en glansspoelmiddel.Verder ben ik erg tevreden de vaat komt er super schoon uit.

erik003 27-06-2011
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Sedert een paar dagen de G1173 SCVi in gebruik. Het installeren is goed te doen. Het wasresultaat is kraakhelder en aan het eind van een programma is de vaat kurkdroog. Bovendien is ie vrij stil. Afgezien van wat water wat je af en toe hoort lopen, hoor je 'm nauwelijks. De indeling is ook royaal te noemen.

Lekkere simpele bediening en verder geen poespas! Een aanrader!

kees050 08-10-2010
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Een prima machine. Ik denk dat gebruiker bbq-meister moet kijken of de hardheid van het water goed is ingesteld. Nadat we deze goed hadden ingesteld, onze hardheid op internet hadden opgezocht, droogde de machine perfect. Dus van onze kant geen klachten.

liesje vlijtig 05-10-2010
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Miele er is geen betere. Wat een supermachine, echt geweldig! De indeling is zo goed over nagedacht, hoef nu in plaats van iedere dag nu om de dag de vaatwasser te draaien. Het 50 graden programma is echt al voldoende al is de vaat vuil. De besteklade is zo superhandig, weg met dat stomme onhandige bestekbakje. De bovenste korf is ook verstelbaar, dus erg handig als er onderin wat grote borgen of pannen staan, het past altijd. Voor ons nooit meer een ander merk. Hiervoor een Bauknecht gehad, na 7 jaar kapot. En van andere mensen hoor je van de siemens en de bosch dat ze slecht drogen, daar heb je bij deze machine echt geen last van. Nog een goede tip, gebruik altijd, ook al heb je alles in 1 tabletten, zout in je machine, hierdoor is je vaat nog beter schoon.

ruitenvan 01-04-2014

ik moet helaas constateren dat mijn miele van 1200 euro niet de beloofde 7500 beurten heeft gered. Ik zat nog niet eens op de helft. Ik koop geen Miele meer!
Ik vond de reactie van Miele op mijn klacht ook niet professioneel,jammer Miele.

bbq-meister 22-08-2010
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

Onze vorige Miele was na 13 jaar trouwe dienst met pensioen, dit was een uitstekend apparaat dus voor aanschaf van een nieuwe leek Miele weer een prima keuze. De reviews hier hebben we daar ook in meegenomen. Dit model heben we inmiddels nu zo'n 4 maanden in gebruik maar wat een teleurstelling zeg! In tegenstelling tot de 2 andere reviews hier: De hele vaat moet je met een theedoek nalopen want deze is zelden goed droog. (ook din de besteklade) Hij maakt ook lang niet zo goed schoon, heel vaak zitten er nog etensresten aan. Onze oude Miele gaf een blinkend schone vaat en zelfs ovenschalen kwamen daar brandschoon uit, dat laatste hoef ik hier niet eens te proberen. Het eco-programma draait ca. 3 uur! Het einde programma signaal blijft een uur lang piepen (niet zo prettig 's nachts) Of je moet het helemaal uitzetten (dan weet je weer niet of je programma klaar is overdag) Gezien dit resultaat hadden we beter een ander (en goedkoper) merk kunnen nemen, dit model is zijn geld niet waard. Ik hoop dat de andere modellen beter presteren. V.w.b. dit model heb ik slechts een advies: niet kopen, kijk goed verder rond!

dreee 08-05-2010
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

In november 2009 deze vaatwasser gekocht. Na een half jaar met het handje te hebben afgewassen, waren we wel weer toe aan een vaatwasser :). Daarvoor een Pelgrim gehad; tig keer gerepareerd.

Wat een fantastisch apparaat is dit! Besteklade is echter superhandig; je ruimt in een mum van tijd je bestek op. Hij is ook heel stil en maakt goed schoon. De glazen hebben nooit meer aanslag (voorheen wel). Wat ook handig is, is dat je onderin bepaalde delen van het rek neer kunt klappen, zodat je pannen goed kunt plaatsen.

Het aansluiten heb ik zelf gedaan. Was even puzzelen, vooral om de deur er goed op te plaatsen. Maar uiteindelijk wel te doen.

snootz 05-02-2010
Geschreven voor: Miele G 1173 SCVi

2 weken in gebruik en nu al erg tevreden. tijdens de installatie viel de montagehandleiding al op zeer duidelijk. Machine is zeer stil en wast goed schoon, drogen is ook geen probleem voor deze Miele.Bestek is ook makkelijk op te ruimen door een extra lade aan de bovenkant.