AEG Favorit 88080 VI

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG Favorit 88080 VI op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

rlammers 08-02-2010
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Wij hebben dit apparaat na 3 1/2 jaar bij het grof vuil kunnen zetten omdat de binnenmantel bleek te lekken.
De reactie van AEG (Electrolux) was: buiten garantie, u kunt de servicedienst bellen.

Dat doen we dus maar niet, we kopen voortaan wel een ander merk. Nooit meer een AEG/electrolux-apparaat.

ritsd 23-03-2008
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Een 8. Wast erg schoon. Maar wel met 1 nadeel: hij droogt slecht. Gebruiken 4in1 blokjes en toch niet droog.
Maar: erg stil!!

sylvia 14-02-2008
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Deze machine is zeer onhandig betreft de sproeiarm. Deze zit bij ons vaak vast en is bovendien om de paar wasbeurten verstopt zodat we elke 3 wasbeurten de sproeiarm moeten verwijderen en schoon moeten maken. De gaatjes zijn zo klein dat er van alles tussen gaat zitten. Wij kunnen alleen afwassen als de vaat eerst is voorgespoeld. Erg vervelend dus

p roling 29-10-2007
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

inderdaad erg stil, daar hadden wij deze machine ook op gekozen; wij vinden alleen dat de machine erg slecht droogt; bijna alles moet nog een keer worden nagedroogd met een theedoek; wij hebben de 3=1 functie ingeschakeld staan, omdat wij 3=1 tabletten gebruiken

ellen1975 19-09-2007
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Dit apparaat heeft in het begin heel goed en prettig gewerkt maar geeft nu al een paar maanden de melding sproeiarm vast. Hierbij wordt een vervelend piepend geluid geproduceerd. De sensor, de korf en de sproeiarm zijn inmiddels door AEG vervangen maar het probleem nog niet opgelost. Wij wachten in spanning maar zijn wel teleurgesteld in de duurzaamheid van het apparaat.

kruuder 06-09-2007
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Zeer goed apparaat. Wasresultaat is goed en hij is stil tijdens de was. Enige min puntje is dat het waterslot veel herrie maakt. (een paar weken in bezit)
Voorheen Etna gehad, dan is dit een toppie machine

Elsje Fiederelsje 16-07-2007
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Heerlijk apparaat! Heel stil (41 dB volgens de statistieken), veel stiller dan de Etna (!) die wij 7 jaar geleden bij de keuken geleverd kregen en een prachtig glanzend wasresultaat met normaal poeder, glansspoelmiddel en zout. De vraag blijft via welke weg je het goedkoopst een inbouwvaatwasser koopt. Wij kochten deze via de keukenleverancier om te voorkomen dat keukenmonteurs en vaatwasmachinereparateurs elkaar de schuld zouden geven van verkeerd inbouwen, ondeugdelijk functioneren of slijtage. Ben onbekend op dat gebied dus koos voor de veiligste (en daarmee waarschijnlijk de duurste) weg. Maar daar kan het apparaat niks aan doen, het is een heerlijk apparaat. Ik heb ook een wasmachine van AEG en die is ook al zo stil, om die reden koos ik ook voor AEG vaatwasmachine. Ik heb ivm open keuken alleen naar geluid in dB gekeken en daar mijn keus op afgestemd.

SjoerdD 23-01-2007
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Zeer goed apparaat. Was resultaat is prima en hij is erg stil, vooral op het eco programma. Enige min puntje is dat als je de 3in1 functie inschakelt hij eigenlijk de waarschuwing dat het zout/glasspoel op is, uit zou moeten schakelen. Hij blijft echter melden dat ik zout moet bijvullen, terwijl de 3in1 functie is ingeschakeld

W. van Eijck 22-11-2005
Geschreven voor: AEG Favorit 88080 VI

Zeer goede machine met een goed wasresultaat en droogeigenschap.
Inderdaad erg stil, en het geluid wat je hoort zijn net kabbelende golfjes.
Goed te bedienen door digitale menu, alleen de menustruktuur kan beter.
Schoonheidsfoutje is het vuil dat tussen de handvaten van de korven den de deur
blijft hangen