Samsung DW60BG830I00ET - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DW60BG830I00ET op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Firecop99 12-10-2023

Superstil, schone vaat, opletten wat je inlaad.

Geschreven voor: Samsung DW60BG830I00ET

We hebben deze vaatwasser uitgebreid mogen testen. Ik was verbaasd hoe stil de machine is. Gelukkig kan je aan het lampje dat op de vloer schijnt zien dat de vaarwasser zijn programma draait. Ik was van te voren erg enthousiast over de extra lade voor het bestek bovenin. Als je het vuile bestek gesorteerd in de lade legt is dat ideaal bij het uitruimen.
Er zit echter wel een nadeel aan de extra lade, dat is ruimte voor wijnglazen en hoge longdrinkglazen. Je zou dan het middelste rek kunnen laten zakken naar de onderste stand maar dan passen de grote borden er niet in omdat de spoelarm dan zijn beweging niet vrij kan maken.
De vaat die we iedere keer wassen is goed schoon en doordat de deur automatisch opent na de wasbeurt is deze ook extra snel droog.
Wil je weten hoever je wasprogramma is stel dan de app in op je telefoon. Het heeft mij geen meerwaarde gegeven maar is een mogelijkheid als je dat wel graag wil weten.
Het is een prima vaatwasser maar wel met inlaad beperkingen als je een gemixte vaat wil draaien.

Pluspunten

• Echt super stil
  • Droogt snel
  • App voor liefhebbers

Minpunten

• Ruimtebeperking glazen door besteklade

Mysteriewoman 26-09-2023

Schone, stille en zuinige vaatwasser.

Geschreven voor: Samsung DW60BG830I00ET

De Samsung inbouwvaatwasser werkte na installatie gelijk. We moesten wel goed luisteren of hij het echt deed want hij is heel stil. Het bedienpaneel zit boven aan de binnenkant van de vaatwasser er werkt gemakkelijk met tiptoetsen. De icoontjes geven de programma’s aan. Deze vaatwasser heeft 3 rekken met per rek veel handige rekjes waardoor je heel veel vaat kwijt kunt. Het bovenste 3e rek is de besteklade, wij waren hier al mee bekend, dit is in het begin even wennen. Tijdens het testen heb ik diverse programma’s geprobeerd. Daarbij viel het op dat het ECO programma wel heel lang duurt bijna 4 uur. De vaat is wel schoon en droog maar de lades/rekken zijn allemaal nog nat dus je moet vanonder naar boven leeghalen anders wordt de vaat ook nat. Maar als je dat weet kan je daar rekening mee houden. Samsung heeft een app SmartThings waar je de vaatwasser eenvoudig kan toevoegen en de programma’s afzonderlijk nog kan aanpassen. Zoals bijvoorbeeld de hoeveelheid spoelglans en rek-keuze. Je kan er ook nog extra programma’s downloaden. Je kan ook per programma zien hoelang hij duurt, het energie en waterverbuik en temperatuur. Deze vaatwasser is een aanrader, je vaat wordt op alle programma’s goed schoon, is energie zuinig en door de efficiënte indeling kan je heel veel vaat kwijt.

Pluspunten

• Schoon
  • Stil
  • Bedienen via app

Minpunten

• Rekken blijven nat.

e**r@m**e.com 26-09-2023

Geweldige Vaatwasser

Geschreven voor: Samsung DW60BG830I00ET

Geweldige vaatwasser. Paste bij het inbouwen precies op de plek van mijn de vorige vaatwasser. Het apparaat is makkelijk te bedienen en is vrij stil. Veel voorkeuze programma's en wast perfect schoon en is erg energiezuinig. Erg handig is de besteklade.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Energiezuinig
  • Wast perfect schoon
  • Weinig geluid

m**1@g**l.com 15-09-2023
Geschreven voor: Samsung DW60BG830I00ET

We hebben met ons gezin dit product mogen testen. Dit kwam goed uit want onze huidige vaatwasser kreeg kuren.

De vaatwasser is vooraf geïnstalleerd dus daar hebben we geen omkijken naar gehad. Het apparaat is prettig in gebruik. Doordat je een besteklade bovenin hebt krijg je hierdoor onderin extra riluimte voor potten en pannen.

Hij is prettig in te ruimen. Het enige minpuntje is doordat je een besteklade hebt bovenin, is dat je met het plaatsen van grote wijnglazen dan een beetje in de knoei komt. Je kan dan wel de middelste lade laten zakken, alleen kom je dan weer in de knoei met grote borden in de onderste lade.

Dit punt doet verder niet af bij het normaal dagelijks gebruik.
Je moet gewoon even je weg vinden in hoe je hem praktisch indeelt.

De vaatwasser heeft een paar handige extra programma 's, zoals een eigen reinigings programma of een speciaal programma voor babyflesjes waarbij hij op 70 graden wast.

Het apparaat is verder zuinig in gebruik en erg stil. Met de SmartThings app kan je ook op je telefoon volgen op welk programma hij draait en hoelang het nog duurt voordat hij klaar is.

Wat ons betreft een blijvertje.

emstelon 13-09-2023

Top vaatwasmachine

Geschreven voor: Samsung DW60BG830I00ET

Ik heb deze Samsung vaatwasser mogen testen en wat mij gelijk opviel zijn de 2 grote rekken waar veel in kan. Tevens is de bovenste rek in hoogte verstelbaar, waardoor er ook grote pannen geplaatst kunnen worden. In dit model vaatwasser is een bestekrek aanwezig ipv de gebruikelijke bestekmand.
Ik vind dat ook wel prettig, nu kun je alles bij soort bij soort leggen en is dat ook makkelijker met uitruimen

De vaatwasser is eenvoudig te bedienen en heeft diverse programma's waar je uit kan kiezen.
Een extra hygiëne optie om de laatste spoelbeurt met 75 graden uit te voeren voor extra hygiëne.
Verder zit er een speciale programma om de vaatwasser inwendig goed te reinigen.
De vaatwasser is erg stil 40 dB en kan zelfs op 38 dB ingesteld worden. Je hoort hem gewoon niet in de woonkamer.
Verder gaat de vaatwasser aan het einde van de programma automatisch een stuk open om het droogproces nog meer kracht bij te zetten. Ik ben onder de indruk hoe alles zo goed droog er uitkomt.

Met de SmartThings App heb je de mogelijkheid om van te voren al een programma te selecteren en diverse instellingen aan te passen. Ook staan hier handige tools in om je nog uitgebreider te helpen of te informeren. De App maakt connectie met de vaatwasser via WiFi en zo kan je dan de instellingen doorsturen naar de vaatwasser en starten maar.

Ook niet onbelangrijk:
vaatwasser verbruikt slechts 8 liter water in Eco-stand en heeft energielabel B, dus energiezuinig.

Pluspunten

• Erg stil
  • Vloerindicator als vaatwasser programma draait
  • Indeling rekken
  • Laag waterverbruik, energielabel B
  • Te gebruiken met SmartThings App

Minpunten

• Nog niet gevonden den