Fagor ES-30 IT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fagor ES-30 IT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

DvanOverbeek 01-10-2013
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Heb de machine sinds sept.2011.In juli j.l.kreeg ik de code D07 en haden we lekkage, er was iets met de waterintake en een losse slang. Monteur kwam het te maken en de volgende dag hadden we een andere fout melding D03. Een andere monteur kwam dit na 5 dagen repareren en bleek een losse draad te zijn.
Een maand later hadden we dezelfde foutmelding D07 dus weer gebeld, konden pas na een week een monteur verwachten, deze zei na 5 minuten dat er een nieuw waterelment besteld moest worden. Na een week weer moeten bellen hoe het er mee was,ja het element was binnen maar een monteur kan pas volgende week komen. zitten nu al 3 weken zonder vaatwasser. De machine heeft het tot juli goed gedaan, maar nu er iets mee is is de service erg slecht. kijken hoelang het duurt voordat hij het weer begeeft. Koop in iedergeval geen Fagor meer.
j

Jan Voormeulen 20-07-2013
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

goed toestel lekker stil doet zijn werk uitstekend alleen piepje als hij zijn programma heft beeindigd hoor je niet duurzaamheid weet ik nog niet heb hem pas sinds mei 2013

HvHeumen 25-01-2013
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Deze vaatwasser gekocht als vervanging voor mij Bauknecht die ma 8 jaar kapot was gegaan. Prima machine! Specifiek geselecteerd op geluidsniveau ivm open keuken. Deze machine is ZO stil dat vriendinnen & familie de vaatwasser al een paar keer hebben open gemaakt terwijl hij aan stond!!! Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Relatief onbekend merk in Nederland en dat is onterecht, ik ben overtuigd van de degelijkheid en duurzaamheid van dit merk.

Prima wasresultaat en de indeling van een nieuwe machine is altijd even wennen.

Familie van 't Hull 07-08-2012
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

we hebben de FAGOR ES30 IT gekocht ter vervanging van onze vaatwasser. Een van de criteria waarop we specifiek hebben geselecteerd was het geluidsniveau en natuurlijk de prijs. Deze FAGOR had een bijzonder goede prijs/prestatieverhouding een hoog afwerkingsniveau, de zeer gebruiksvriendelijke indeling en een eenvoudige bediening maakten de keus heel eenvoudig. Tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt of ook maar twijfel gehad.

van Hoften 27-05-2012
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

We hebben deze vaatwasser nu sinds 1 1/2 week in ons bezit en hij bevalt prima. Je kunt de vaatwasser op veel verschillende manieren indelen en hij wast ook goed schoon. Het eco programma doet er wel 3 1/2 uur over, maar moet volgens het boekje een stuk energiezuiniger zijn. De vaatwasser is ook stil en makkelijk in gebruik.

hani nz 10-12-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Heb de machine een paar weken in bezit.De machine is heel heel erg stil.Wast goed schoon op 60min. De zuinigste stand vind ik erg lang duren 3.30 uur.In de kopjes blijft wat water staan, maar dat had ik ook in de Bosch.Indeling is perfect.En waar het wasblokje ingaat heel handig.Ik weet niet wat de duurzaamheid is van deze machine, dat zal de tijd leren.
Ik ben er heel blij mee.Heb hem gekocht bij de keukenloods.

annelies 13 29-11-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Ik was eerst in bezit van een miele afwasmachine,de degelijkheid van deze machine was duidelijk beter
Ik vind het droog resultaat van de machine matig,en minder degelijk voor de rest redelijk tevreden

San 08-10-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Dit is mijn eerste vaatwasser dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Wat ik uit eigen ervaring wel kan zeggen is dat alles wat eruit komt gewoon schoon is. Ik spoel meeste servies, pannen enz. eerst af voor ik het erin zet dus etensresten zijn er niet meer. Hierdoor hoef ik eigenlijk alleen het "Optia" programma van één uur te kiezen en volgens het boekje is het waterverbruik dan 14ltr per keer. Stil is de vaatwasser ook, wat het meest geluid maakt is het afpompen van spoelwater, verder klotst hij minimaal. Ik heb wel alle isolatie-strips die bij het toestel zaten geinstalleerd voor beste geluidsisolatie. Kortom, ik ben er zeer tevreden over.

PeterWillems 29-08-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Nadat mijn vorige vaatwasser (bauknecht) na 12 jaar de geest had gegeven, deze vaatwasser op internet besteld. Zelf ingebouwd, was een makkie. De zuinige stand duurt wel lang (3,5 uur), maar hij doet ook een snelle was in een uurtje. Het apparaat is ongelooflijk stil, je hoort bijna niets. Het apparaat oogt degelijk en stevig. Binnenwerk is erg flexibel in te stellen zodat er veel borden en/of pannen ed van alle soorten en maten in passen.

Minpunt is het droogresultaat. Die was bij mijn vorige een stuk beter (met ventilator aan de voorzijde, dat heeft deze niet). Vooral bij kopjes/mokken ed blijft in de holle onderkant water staan. Borden, bestek en pannen zijn uiteraard prima droog. Al met al ben ik voor dit geld heel erg tevreden.

Herrie1982 18-06-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Ik heb deze vaatwasser gekocht ter vervanging van m'n 4 jaar oude AEG die de geest had gegeven en ruim EUR 250,- kostte om te repareren.

Vooral gekocht omdat deze erg stil en zuinig is. En stil is ie zeker!

Indeling moet ik zelf nog wel een beetje aan wennen, maar op zich wel handig :)

Ook handig is dat je het 3/4-in-1 tablet nu gewoon aan de voorkant van het rek kan doen en het dus niet meer in de deur zelf zit achter een "klepje" zoals bij veel vaatwassers een aantal jaar geleden nog wel het geval was.

Wast erg goed schoon, vaat is vaak nog warm/heet wanneer het programma klaar is. Alles is goed droog :) Echt een aanrader!

Bakkersma 29-03-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Vaatwasser gekocht via inbouwvaatwasser.nl voor een zeer aantrekkelijk prijs.
Vaatwasser zelf ingebouwd, alle materialen en de documentatie zijn aanwezig.
Vaatwasser doet wat hij beloofd, niets dan lof. Enige punt van kritiek is de indeling en de gevoelsmatige degelijkheid van de draadmanden, dit is niet op het niveau van mijn vorige Siemens.

renfran 27-01-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Heb deze gekocht na advies over droogresultaat, energieverbruik,wasresultaat en geluidsniveau.
Deze machine is een degelijk produkt, zelfs van binnen is hij mooi afgewerkt en voorzien van allerlei handige opbergmogelijkheden. Persoonlijk vind ik het bedieningspaneel erg geslaagd, tiptoetsbediening met veel instelmogelijkheden (uitgestelde starttijd, pieptoon aan/uit, waterhardheid, resetten van programma's).Machine is inderdaad erg stil (39dB), glazen zijn echt mooi schoon en alles is nu wel droog, vorige ATAG heeft dat nooit laten zien.
Heb hem gekocht via internet, installatie is een makkie dankzij zeer uitgebreide handleiding.
Fagor was een grote onbekende voor mij, maar moet zich nu gaan bewijzen in duurzaamheid, garantie is 3 jaar.
Enige minpunt is het schelle piepje van de machine als hij klaar is met het programma, maar dat kan je ook uitzetten...

arnoudj 26-01-2011
Geschreven voor: Fagor ES-30 IT

Mooie, zeer stille machine met uitstekende wasresultaten. Ik heb nog niet alle instellingen uitgeprobeerd, maar ik denk dat dit een top-machine is. Handig detail is het bestekmandje wat verschuifbaar is van links naar rechts, zodat je veel ruimte hebt voor pannen en grote stukken.