Bosch SMV63N00EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV63N00EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

1963jan 25-03-2010
Geschreven voor: Bosch SMV63N00EU

De keuze voor (weer) een Bosch was geen vraag, met name de wasresultaten en de flexibele inrichting zijn doorslaggevend. De keuze voor dit type was gebaseerd op de goede recensies van zijn voorganger, de SMV63M00EU. Deze machine is zeer stil (handig is daarom de rode punt op de vloer) en is zeer zuinig met water en elektriciteit. Met het korte programma van 29 minuten wordt een volgepakte machine prima schoon; bij direct uitruimen na afloop moet je wel eens iets nadrogen, maar hoe erg is dat en anders gewoon even laten uitdampen. De bediening is erg eenvoudig en er zijn voldoende (af)wasmogelijkheden. Nog een pluim voor de leverancier VeiligKopen; de M-versie was niet meer leverbaar en voor dezelfde prijs hebben we deze N-versie gekregen, een voordeel van € 110,--.

RH321 25-03-2010
Geschreven voor: Bosch SMV63N00EU

Prima vaatwasser. Wast uitermate goed. Het is dat er een rood lampje op de grond schijnt zodat je weet dat die aanstaat zo stil is het apparaat. Zelf inbouwen is ook een peuleschil. Indeling eenvoudig aan te passen. Bovenste korf is in drie standen verstelbaar.