Siemens SN55M538EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN55M538EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Sjef Verhoeven 20-05-2011
Geschreven voor: Siemens SN55M538EU

Deze vaatwasser kan ik niemand aanraden, hij is gewoon waardeloos,de vaat is niet schoon, en niet droog, heb allerlei instellingen en wasmiddelen geprobeerd, hij is zelfs slechter als de oude Atag machine die ik meer dan 12 jaar gehad heb.Gewoon niet kopen dus.

johan tv 27-02-2011
Geschreven voor: Siemens SN55M538EU

De SN55M538EU nu ca. 1 week in bezit. Wast geruisloos (46db) alle vaat prima schoon en droog.

Duurzaamheid maar gewaardeerd op een 8 (even afwachten dus).

De interne indeling is nagenoeg hetzelfde als onze oude Siemens vaatwasser (9 jaar meegegaan, kapot verwarmingselement). Het bestekrek en kopjeshouders in de bovenste lade zijn even wennen (gevoelsmatig was de oude bestekrek handiger, maar wellicht went dit nog).
De variabele bestekkorf is volgens mijn vrouw een verbetering.

De inbouw zelf verricht aangezien we al een Siemens hadden. De snoeren en slangen waren vergelijkbaar qua lengte als de oude machine, dus het aansluiten was goed te doen.
Bij de vorige machine waren de knoppen etc aan de bovenkant deur en nu dus aan het front aan de voorkant. De deur is dan blijkbaar iets dikker waardoor de deur na installeren van de plint niet meer wou sluiten. Dit was eenvoudig op te lossen door een klein stuk uit de plint te zagen.