Siemens SN65M086EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN65M086EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

mvdbroek1 03-07-2012
Geschreven voor: Siemens SN65M086EU

Onlangs deze vaatwasser geplaatst in onze nieuwe keuken. Heb spijt van deze aankoop. Het wasresultaat valt tegen en de vaat komt er alles behalve droog uit en doet daar minstens drie uur over. De indeling is erg onpraktisch waardoor ik vaak een half volle vaatwasser heb om de vaat schoon te krijgen. Meeste vaat moet ik nadien nog handmatig drogen. Dit zou een top apparaat moeten zijn volgens de verkoper, niets is echter minder waar.

Officiele reactie Siemens 05-07-2012

Geachte heer en/of mevrouw vd Broek,

Wij betreuren uw teleurstellende ervaring die u tot op heden heeft gehad met uw Siemens vaatwasser: SN65M086EU.

Graag geven wij u wat tips die u in de toekomst meer gemak en plezier doen bezorgen van uw Siemens vaatwasser.

Voor een verbetering van het vaatwasresultaat adviseren wij u de sproeiarmen en filters te controleren op een eventueele verstopping.
Mocht dit echter niet de oplossing bieden dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze servicedienst telefoon: 088- 424 40 10.

Het droogresultaat is positief te beinvloeden doormiddel van het glansspoelmiddel verbruik van uw vaatwasser hoger in te stellen.
Mocht dit echter niet de oplossing bieden dan kunt u hiervoor contact opnemen met onze servicedienst.
telefoon: 088- 424 40 10.

Als 3e punt geeft u aan de indeling onpraktisch te vinden hiervoor adviseren wij u contact op te nemen met onze onderdelenservice.
Onze onderdelenservice kan u vervolgens een vaatwas inruim advies opsturen.
U kunt een e-mail sturen naar onderdelen-nl@bshg.com of bellen met telefoonnummer 088-424 40 11.

Sebastiaan Germans.
Product adviseur

michelc1982 31-01-2012
Geschreven voor: Siemens SN65M086EU

Ben blij met de aankoop , alhoewel ik er wel iets te veel voor betaald heb .
Het halve was programma scheelt een hoop energie en water, en het bestek rekje is ideaal.

Rekken zijn zelf in te delen door delen uit of in te klappen.

Komt wel eens voor dat als iets met de holle bodem naar boven staat er water op blijft staan, maar dat is vrij normaal naar mijn mening.

Kortom tevreden

S.V.D. 05-12-2011
Geschreven voor: Siemens SN65M086EU

Deze vaatwasser is recent als onderdeel van onze nieuwe keuken ingebouwd. Helaas spijt van de keuze: de machine maakt slecht schoon, is daar lang mee bezig en droogt de schone vaat ook onvoldoende. Sinds vandaag doet de machine niets meer en geeft storingscode E:15 wat betekent dat er intern lekkage is opgetreden. Deze storing kan alleen door een servicedienst worden opgelost; waarschijnlijk moet de machine daarvoor zelfs worden uitgebouwd en daar zat ik - bij een nieuwe keuken - net nietop te wachten.