Bosch SMV50E60EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV50E60EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Faar 03-05-2013
Geschreven voor: Bosch SMV50E60EU

Voor de prijs die ik betaald heb (565 euro excl inbouwkosten etc.) levert deze vaatwasser uitstekend resultaat. Vaat met hardnekkig en aangekoekt vuil komen blinkend schoon uit de vaatwasser. Verder is hij ook stil; je hoort amper dat de vaatwasser bezig is.

De bediening is eenvoudig en de opties zijn duidelijk: er zijn programma's voor lichte spoelwerk tot programma's voor zwaar vervuilde vaat. Extra opties zijn echter wat minder makkelijk te gebruiken. Wanneer je echter bijvoorbeeld langer wilt drogen, dan dien je een combinatie van stappen te doorlopen voordat je dit geprogrammeerd hebt.

De indeling is goed. Vergeleken met mijn vorige vaatwasser is er meer ruimte voor glazen en borden, maar daarentegen weer minder voor pannen etc.

Samengevat een prima product met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

mare 22-02-2013
Geschreven voor: Bosch SMV50E60EU

De vaatwasser bevalt prima het enige nadeel vind ik dat er geen digitale klok inzit je weet niet hoelang een programma
nog moet draaien.