Bauknecht GSI 6140 ET A+ IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht GSI 6140 ET A+ IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E.M.G. 06-02-2012
Geschreven voor: Bauknecht GSI 6140 ET A+ IN

6 liter water per wasbeurt ??? De vaatwasser slaat water op van een eerdere beurt en gebruikt dit water opnieuw waneer er in de ecostand wordt gewassen.

Instaleren van de vaatwasser is wel zelf te doen al laat de tekening wat mij betreft wel iets te wensen over.
Met veel proberen kom je er wel uit maar het had simpeler gekunt.

Maar goed....als ie één keer zit dan doet ie precies wat íe moet doen. Vaat wassen en met een goed resultaat.
Wij hebben een open keuken dus hebben gekozen voor een stille machine. En stil is hij. Af en toe hoor een je een slurpend geluid in de afvoer, het enige teken dat hij werkt.

De zes programma"s zijn d.m.v. "tiptoetsen" te kiezen.
De plaatsing van de toetsen is wat onhandig want bij het openen / sluiten van de machine kan je ze aan/uitdrukken met de muis van je hand.

Maar voor de rest.....prima vaatwasser.