HP Photosmart Pro B9180 Photo Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Photosmart Pro B9180 Photo Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danny1942 18-12-2009

Heb de printer sinds zijn verschijnen op de markt in gebruik. Hij staat constant aan (dit is nodig voor de spuitkoppen) en is volgens mij tamelijk zuinig in verbruik. Kleurenprints druk ik af op HP Advanced Glossy of Satin-matt, monochroom op Gold Fibre Silk van Ilford of Fiba White Gloss van Innova. Deze papieren geven echt perfecte zwart-wit afdrukken vergelijkbaar met het vroegere barietpapier. Voor sommige prints gebruik ik tevens Archival Matte Paper van Epson. Heb geen enkel probleem met printen op A4, A3 of A3+ formaat. Randloos heb ik nog niet afgeprint. Een prima printer, zonder storingen tot op heden.

dickmar 04-12-2009

Ik heb deze printer sinds 2 jaar en heb er uitstekende ervaringen mee. Niet storingsgevoelig, geen verstopte koppen, dus uiterst betrouwbaar. De printer gaat best zuinig om met inkt. Het papier waarop deze printer standaard het best presteert is HP Advanced Glossy paper.

willem8 12-09-2008

Ik ben niet echt blij met deze printer. Het is dat Hp zo'n goede omruil service heeft en wij er dus maar een dure extra garantie bij hebben gekocht. Wij zijn inmiddels met onze 3e (ik twijfel of het niet de 4e is) printer bezig. Printer loopt altijd wel te zeuren dat er iets is. 10 weken van te voren begint ie al aan te geven dat een printkop bijna leeg is. En dit komt niet omdat we weinig printen, met 3 personen, miniamaal 50 printjes per dag. Als je bijv. een printopdracht weggestuurd heb en je wilt er een tweede achteraan sturen zodat je dus tijdens het printen van de 1e opdracht wat printinstellingen veranderd dan loopt de printer regelmatig vast... en het duurt uren voor ie is een keer klaar is als je een printkop moet vervangen, en tevens kan meneer zich alleen maar uitlijnen met hoogglanzend foto papier van HP!!
ps. ik ben vast nog wel wat vergeten.

dickmar 08-04-2007

Je hebt wel veel ruimte nodig om deze grote A-3 printer te plaatsen. Het installeren is simpel. Na een half uur drukte ik al de eerste foto's af. Het resultaat is zonder meer goed. Een sterk punt van deze printer is dat deze ook op dik papier, canvas en textiel kan afdrukken. De foto's zien er ook zeer mooi uit. Op dit materiaal krijgt een foto toch een andere dimensie. Printer maakt wel veel lawaai en de fabrikant beveelt aan het apparaat nooit uit te zetten. De printer onderhoudt zich dan zelf. Dit zou inkt besparen!
Het is een (semi-printer). Dus in principe is de levensduur langer dan 5 jaar. Voor duurzaamheid daarom een 9.

mathias1952 30-11-2006

Deze enorme printer (64 cm ) is qua uitzicht een mooi toestel,drukt de foto's
af in topkwaliteit,gebruikersgemak is prima.
Nu maar hopen dat deze wat zuiniger is met de inkt.