Epson Stylus Photo R285

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus Photo R285 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

globetrotter70 08-07-2010
Geschreven voor: Epson Stylus Photo R285

Ik print al enkele jaren mijn foto's op A4 met dze printer en het bevalt zeer goed.
De papierkeuze is ruim, na enkele proefdrukken weet je al meteen welke instelling de juiste is voor het papier dat je bezit ook als het niet in de lijst voorkomt. Inkt koop ik meestal via Kruitvat. De grote verpakking bevat steeds 6 nieuwe cardridges en als er toevallig een sneller leeg is en ik heb geen reserve dan haal ik die even in de shop.
Tevens geschik om CD's te printen en dat gebruik ik ook heel vaak voor de foto cd's van de modellen. Een prima printer.
Gr. Globetrotter70

Mr Robbie071 25-05-2008
Geschreven voor: Epson Stylus Photo R285

Uitstekende fotoprinter. Zeer scherpe foto's. Er zit een beveiliging op voor de printerkop. Je krijgt een waarschuwing dat een cartridge bijna leeg is, dan kan je nog een aantal printjes doen. Daarna lijkt hij vast te lopen, maar gaat weer werken als de cartridge vervangen is.
Lijkt onhandig, maar is ter bescherming van de printkop.
Cartridges niet duur, tientje per stuk. Ook verkrijgbaar als complete set, dan ben je nog iets goedkoper uit.

Jackwhite 15-03-2008
Geschreven voor: Epson Stylus Photo R285

Echt een miskoop van de maand .Hij vreet cartridges maand in bezit reeds 3 setjes inkt erdoor.
Als een cartridge leeg is stopt alles dan vervang je hem en dan gaat ie vullen of weet ik wat hij doet en trekt dan de andere cartridges ook half leeg.
Echt een miskoop.
Epson gebeld stuur hem maar op zei die meneer duurt ongeveer 3 weken.
Kan niet 3 weken zonder printer dus op zoek naar een andere.

Deep2003 07-10-2007
Geschreven voor: Epson Stylus Photo R285

Deze printer sinds 3 dagen in gebruik. Prima printer, scherpe afdrukken. Foto's superscherp. Voordeel is dat ie 6 kleurencartridges heeft. Nadeel: als je een DVD/CD wilt printen moet je apart de uit/invoerlade verplaatsen.