HP 8000 Officejet Pro 8000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 8000 Officejet Pro 8000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

E. Dijkstra 02-03-2012
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Wat een verschrikkelijk apparaat. Het duurt lang voordat ie met printen begint. Printen altijd onvoorspelbaar. Je kunt feitelijk alleen HP fotopapier gebruiken. Ieder ander papier levert problemen op van nat blijvend papier tot half afgedrukte foto's. Alternatieve inkt geeft aldoor problemen. En steeds krijgt je maar weer het HP solution centre. Ongelooflijke miskoop. Circa 200 euro weggegooid.

P.Vreugdenhil 22-12-2011
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Als er problemen zijn, dan heb je ze ook.
Wagen staat steeds vast.... en dan kan je drukken op alle knopjes...
Na veel gedoe kregen we een andere. En ja hoor duurde weer even. Krijgen we een gereviseerde... weer problemen.
De klantenservice zit in Belgie. De printer komt uit Duitsland. Wanneer ze langskomen klopt ook niet met de track..... Je kunt niet steeds vrij nemen. Weer een ander apparaat. Helemaal beschadigd, deed ook niet veel. Weer mailen. We krijgen nu hoop ik ons geld terug. Balen. We kopen geen HP meer. Zag er gelikt uit, maar hebben niet veel kunnen printen..... helaas.

Vervorst 02-02-2011
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Als het apparaat print, print hij prima. Cartridges gaan er wel sneller doorheen dan verwacht. Belangrijkste probleem is dat deze HP op een gegeven moment is gaan ratelen en gewoon weigerde om nog verder te printen. Binnen de garantie is de printer keurig vervangen door HP. Prima service, niks mis mee. Maar 5 maanden later heeft de vervangende printer precies hetzelfde probleem! En nu zegt HP dat ik het maar met de leverancier moet uitknokkken want geen garantie meer. Zij kunnen niks meer voor me doen. Mijn advies: niet kopen!

AlbertHoevenaars 17-12-2010
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Ik heb deze printer nu een aantal maanden, maar ik word er helemaal gek van. Ik heb de driver al wel 10 geinstalleerd, waarna de printer wel afdrukt. Na een paar weken moet de driver opnieuw geinstalleerd worden.Vraag me niet waarom. Als je de printer aan zet hoor je eerst 60 seconde gegorgel binnenin dan eindelijk kun je een keer printer. Dat schiet dus niet op. Als de inktcartidge leeg is krijg je niet eens een melding op je PC. Hij weigert gewoon te printen. Mag je zelf raden wat het is. Als de printer eenmaal is opgestart en de driver goed is geinstalleerd print ie wel snel en netjes. In zijn totaliteit toch een waardeloos product. Niet kopen dus. Ik smijt de mijne binnenkort naar buiten.

Letoh 24-10-2010
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Wat een dramatische printer. De bijgeleverde software is een bij elkaar geraapt zooitje en helemaal niet op elkaar afgestemd. De ene SW afdeling weet kennelijk niet wat de andere doet. Iedere twee dagen gaat ie in onderhoudsmodus en is een paar minuten aan het rammelen. Als je de netwerk settings via de software aanpast is de printer ineens niet meer bereikbaar. Alleen een factory reset en een herinstallatie van de software op elke client PC helpt, fijn zeg. Zuinig is ie in het geheel niet, in standby verbruikt hij bijna net zoveel stroom als in bedrijf. Nooit meer een HP.

honda 20-09-2010
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Heb deze printer nu een aantal weken na wat instellingen uitgeprobeerd te hebben is het een goede printer voor mijn gebruik.
Had zelf een oude HP foto 7350 na nu 9 jaar maar eens een nieuwer type aangeschaft.
Ik moet zeggen het is een goede printer zelf nog geen problemen ondervonden dubbel zijdig printen is ook papier besparend en een mooie vinding hoe hij dit uitvoerd.
Heb hem als netwerk printer staan staat ook altijd aan dus heb geen last van opstart problemen zoals sommige omschrijven.
Papier laden is goed uitvoerbaar om sortering in te verwerken enveloppen+adressering printen of foto a4 10/15 feen problemen mee ondervonden.
Bij het installeren heeft de printer even 20 minuten nodig gehad om alles in te stellen zoals de inkt en printer kop + de aanvoer van de papier laden na deze uitvoering een test print
De CD heeft de keuze van installeren heb de netwerk installatie gekozen zonder problemen van IP herkenning alles kunnen installeren.
De print afdrukken zijn zeer scherp en de foto's zonder meer zeer mooi en natuurlijk afgdrukt de snelheid hoe dit gepaard gaat is zeer snel.
Ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden van papier aanvoer, netwerk of opstart problemen van ratelende zelf test van de printer, misschien dat dit aan de instellingen licht van netwerk of USB aansluiting USB heb ik geen ervaring mee. Papier soort wat ik gebruik is gewoon goedkoop papier EUROPROFIT A4 (is wel dik papier)foto papier van HP.
Voor zover is het zoals ik hem gebruik een aanrader zo ook wat de inkt vavullingen aangaat is goed betaalbaal rond de € 16,00 tot € 19,00 met uitzondering van de XL versies zijn rond de € 24,00
Eventueel een nieuwe printkop zou rond de € 47,00 kosten (je heb er 2) een XL black € 24,00 word afgeleverd op 15000 permaand maar ja dan heb je aardig wat af te printen zakelijk zal dit wel haalbaar zijn maar voor particulier gebruik is dit dan ook gewoon niet noodzakelijk.

Resolutie
Zwart 1200 x 1200 dpi
Kleur 4800 x 1200 dpi

Snelheid
35 A4 pagina's per minuut (zwart)
34 A4 pagina's per minuut (kleur)

Energieverbruik
Gebruik 48 Watt
Standby 3,3 Watt

stultjens 31-08-2010
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Inmiddels enkele maanden verder en de printer volledig nagekeken op instellingen en aansluitingen e.d.. ook hangt ie nu aan een nieuwe hp pavilion elite 140.
Het opstarten blijft minimaal 1 minuut duren en gaat gepaard met heel veel gerammel. Het lijkt wel of ie in zijn opstartprocedure blijft hangen en weer opnieuw begint.
Tevens is ie niet in staat om glad papier te pakken.
(papieraanvoerprobleem had ik ook al met mijn vorige hp).
Het stoort me dermate dat hij eruit gaat.
Voor mij nooit meer een HP printer.

IBBYTE 02-03-2010
Geschreven voor: HP 8000 Officejet Pro 8000

Prima product. Printer print goede kwaliteit. Hangt bij mij in een netwerk. Krijgt soms geen verbinding, waardoor een opdracht niet wordt uitgevoerd. Ligt niet aan de printer, maar aan mijn netwerk. Zeer uitgebreide statusoverzicht. Dubbelzijdig werkt goed. Inktverbruik is zuinig te noemen.

024pr 12-10-2009

Goede printer.

+ Printen is erg goedkoop. Een 2000-pagina cartridge kost iets meer dan 20 euro. Bij de meeste printers print je hier maar zo'n 200 pagina's mee! Erg voordelig dus. (GOEDKOPER DAN EEN LASERPRINTER!!)
+ Dubbelzijdig printen. Het bespaart papier en het ziet er erg professioneel uit.
+ Probleemloos. Ik heb nog geen problemen met de printer of de aansluiting. Ook is de software nog niet vastgelopen. Dat is met met geen enkele printer tot nu toe gelukt.
+ Grote gesloten papierlade. Je hoeft maar weinig papier bij de vullen en dit ligt mooi op een afgesloten plek, geen risico dat je er iets op zet dus.
+ Design. Hij ziet er gewoon schitterend uit, al is hij wel wat groot.
+ Kwaliteit. Alles zit superstrak in elkaar. Alles past, valt goed dicht en er is niets dat voelt als een slap stukje kunststof. Erg goed in elkaar bedacht en geschroeft.
+ Afdrukwaliteit. Afdrukken zijn erg goed en scherp. Kleiren zijn scherp en fel en alles ziet er goed uit.
+ Snelheid. Enkelzijdig printen gaat erg snel en zonder al teveel geratel vooraf en achteraf.
o Duplicaatsnelheid. Bij dubbelzijdig printen wacht hij een paar seconden, ik denk omdat hij eerst de inkt laat drogen. Als je snel wil printen, gewoon enkelzijdig printen.
- Geen, eigenlijk. Hooguit de aanschafprijs, maar die heb je er binnen een maand uit als je een beetje veel print.

Superprinter! Dit ding staat in geen verhouding tot de huidige inktjetprinters met dure cartridges en slechte kwaliteit. Kopen dit ding!