Lexmark Z1420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lexmark Z1420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

anne 123 22-06-2008
Geschreven voor: Lexmark Z1420

Dit is nu mijn 3e Lexmark printer en ik moet zeggen hij is net zo slecht als zijn voorgangers.

Voor mij dus geen Lexmark printer meer.
Hij maakt veel lawaai, inkt is erg snel op en de afdrukkwaliteit laat te wensen over.
Ik heb hem nu 3 maand en hij is al twee keer gerepareerd.

kingcharles 01-11-2007
Geschreven voor: Lexmark Z1420

Deze printer gekocht vanwege de WiFi verbinding, bij ontvangst merkte ik meteen de gammele constructie. Installeren (onder WinXP) ging prima, ook de WiFi is zo aan de praat (met WPA beveiliging).
Maar printen viel tegen. papier gaat er scheef doorheen en kwaliteit is matig.
Ander probleem is dat deze printer met geen mogelijkheid onder Linux aan de praat te krijgen is. Lexmark heeft een vooroorlogse houding t.o.v. linux ondersteuning.

Daarop deze printer teruggestuurd en een HP6980 gekocht. Wat een verschil. kwaliteit construktie, mooie prints en 1,2,3, installatie onder linux.
Dat is dus het prijsverschil van 70 euro meer dan waard!