Tefal N41701 Motiva N4170110 isoleerkan Grijs 1L - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

ion- 25-11-2021

Tefal Motiva isoleerkan

Tefal Motiva isoleerkan 1L Grijs gekregen,
De thermoskan is strak en neutraal van kleur, handig in gebruik.
Blijft lang op temperatuur. Je kunt er zowel warme als koude dranken in doen.
Groot genoeg om te kunnen genieten op elk moment van de dag van een heerlijke kopje thee, koffie of iets fris.
Bovendien vul je hem eenvoudig bij dankzij de draaidop. En ook het uitschenken gaat ook erg gemakkelijk.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • blijf land warm? koud

Minpunten

• geen

Henk 24-11-2021

Design zonder toegeven op functionaliteit

Mooie combinatie van fraai design en functionaliteit. De inhoud bleef de hele dag prima op temperatuur De drukknop om uit te schenken is een mooi handigheidje en zorgt er ook voor dat het restant niet nodig afkoelt. De kan schenkt ook prettig en lekt niet. De schenktuit is wel kwetsbaar.

Pluspunten

• Houdt inhoud goed op temperatuur
  • Handige drukknop voor uitschenken

Minpunten

• Kwetsbaar

e*******@g******** 20-11-2021
  • Product gekregen

Altijd op warmte met deze isoleerkan!

Tefal Motiva isoleerkan 1 L Grijs, gemaakt van Scandinavisch design, voor modern en gezellig samen zijn. Dat is de slogan die Tefal gebruikt. En na gebruik kan ik het daar mee eens zijn. Het is een luxe uitziende kan en hij schenkt lekker uit. De drank blijft goed op warmte en alle gebruikers hier in huis zijn heel erg tevreden. Het is niet zo dat je hem even in je tas stopt en hem dan vergeet; je hebt echt een thermoskan bij je. De drukknop bovenop is handig als je een kopje uit wil schenken. Je hoeft dan niet de gehele dop werf te schroeven, zodat de drank ook beter warm blijft. Kortom een goede koop!

Pluspunten

• blijft goed op temperatuur

b**********@g******** 18-11-2021
  • Product gekregen

Goed product

De tefal thermoskan gekregen. Hij ziet er qua design geweldig mooi uit. Nu al een week aan het testen. Ik moet zeggen een zeer goed product. S'morgens vullen met thee en de gehele dat lekker warme thee, zelfs tot het laatste kopje. Ook de sluiting met drukknop werkt perfect en is handig in gebruik.

• Handig
  • Blijft goed warm

nicole1138 17-11-2021

handig on the go

Een thermoskan die ook nog leuk op tafel staat precies wat ik nodig heb.
Gebruikt voor dagje op de markt en de koffie dampte nog met uitschenken.
Daarnaast handige druk knop om te schenken ( in verleden met draaidop dit wel eens slecht dicht gedraaid).
Qua uiterlijk is strakke uitstraling echt een eye catcher om mee te nemen

Pluspunten

• houd lang warm
  • strak design

Minpunten

• prijs

p*************@g******** 12-11-2021

Geweldige thermoskan van Tefal.

Wat een geweldige thermoskan. Om te beginnen bij de design. De thermoskan is mooi vormgegeven. Strak en neutraal van kleur. De kan doet mij denken aan een karaf. Op de dop is een mooie logo van Tefal te zien. De thermoskan is met weinig moeite te openen en te sluiten.
De thermoskan is te openen door de knop in te drukken. De schenkstraal is fijn en gelijkmatig. Geen gedrup wat heel fijn is! In ons gezin hebben we deze thermoskan elke dag gebruikt. Bij de warme maaltijd hebben we hem gebruikt voor limonade. Verder gebruiken we hem voor kokend water voor de thee. Dat scheelt heen en weer lopen en energiekosten.
Conclusie: Een geweldige thermoskan. Hier krijg je geen spijt van.

• Makkelijk bedienbaar
  • Fijne schenkstraal

Minpunten

• Prijs