Tefal K26809 Jamie Oliver acacia snijplank K2680955 medium 37,4cm x 25,1cm x 2,2cm - Reviews

Beste deals -31% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal K26809 Jamie Oliver acacia snijplank K2680955 medium 37,4cm x 25,1cm x 2,2cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l*****@l****** 03-07-2024

De Jamie Oliver snijplank is een waardevolle toevoeging aan mijn keuken. De ronde hoeken zijn een groot voordeel, omdat ze niet alleen een moderne en elegante uitstraling geven, maar de snijplank ook veiliger en makkelijker hanteerbaar maken. Het formaat van de snijplank is precies goed: groot genoeg voor ruime hoeveelheden voedsel, maar compact genoeg om eenvoudig op te bergen. Dit maakt het een praktisch hulpmiddel, ongeacht de grootte van je keuken.

Danny 02-07-2024

Mooi snijplank

Deze Acasia houten snijplank is in principe bruikbaar om alles op te snijden, maar toch weerhoudt hout er mij altijd van om er iets anders dan brood op te snijden. Ondanks dat deze plank degelijk en geschikt aanvoelt hebben we 'm nog nergens anders voor gebruikt.
Ik merk dat de plank snel krast, ik had meer hardheid verwacht van het acasia hout dan wat nu het geval is. Misschien ligt het ook wel deels aan de messen, maar toch had ik verwacht minder krassen te zien.
Verder ligt de plank wel stabiel en is deze net groot genoeg om een dubbele boterham op te smeren. Ondanks dat ik de plank heb mogen testen had ik toch liever geopteerd voor een maatje groter.

Review.Nienke 28-06-2024
Ik heb deze snijplank mogen testen. Het is echt een mooie plank, met een heel bijzondere vorm. Deens ovaal, waarbij de onderkant ook iets smaller is dan de bovenkant. Dat ziet er samen heel fraai uit. Er is ook een rand waarin vocht kan weglopen, wat erg praktisch is. Zo wordt je aanrecht niet vies en nat. Ik gebruik de plank vooral als eyecatcher in de keuken en borrelplank.

Pluspunten

r******************@g******** 26-06-2024
Ik heb onlangs deze snijplank aangeschaft om de serie met het messenblok compleet te maken. Ik ben er ontzettend blij mee! De snijplank staat niet alleen mooi in de keuken, maar is ook functioneel in gebruik. Het houten design past mooi bij het messenblok en is echt een plaatje in de keuken. Ik heb de plank dan ook altijd in de keuken staan.

De plank is fijn om op te werken. Het hout is stevig en door het materiaal blijven de messen langer scherp. Ik was de plank altijd met de hand en dat gaat goed. Het is vrij snel schoon. Hoewel de kleur van de plank snel verandert, is het snel op te lossen. Ik heb het met een drupje olijfolie ingesmeerd en de plank is weer als nieuw.

Ik ben zo blij met de plank dat ik de plank niet alleen gebruik om voor het koken, maar ook als plank om bijvoorbeeld brood op te snijden. Ik pak de plank er graag en gemakkelijk bij. Een waardevolle investering, want alle andere snijplanken blijven hierdoor in de lade liggen. Mijn voorkeur gaat zonder twijfel naar deze.

v*******@h********** 25-06-2024
  • Product vandaag in bezit
Na het verhuizen wilde ik altijd een mooie messenset en een stevig dik snijplank van echt hout. Niet de goedkope plastic versie of een dune goedkope hout plankje, maar een best grote, rustieke en stevige snijplank van mooi hout. Ik vraag me nu af waarom ik het eerder niet heb gekocht. Dit is zo makkelijker snijden en je krijgt veel meer plezier in koken. Ik zeg eerlijk dat ik bijna alles van Jamie Oliver zou kopen, maar de kwaliteit en gebruiksgemak zijn het 100% waard. Ik snij groente en fruit voor kids, ik maak salades voor mezelf, ik kan alles voor de maaltijden voorbereiden en het oogt ook erg mooi. Trouwens ook handig dat randje aan de binnenkant zodat als je boterhammen erop smeert blijven kruimels daar zitten.

Margriet O. 19-06-2024

Mooie snijplank met een goede formaat

Ik heb dit product mogen getest. Het is een vrij zware snijpplank met een geweldige kleur/ structuur. Alle eerst heb ik dit snijplank met olie ingesmeerd en daarna afgespoeld voor gebruik. Het is een hele fijne snijplank, stevig en gemakkelijk schoon te maken. Qua formaat is perfect, niet te groot en niet te klein. Goed voor dagelijkse voorbereiding van maaltijden. Er zit een gluf voor vloeistof om te vangen, het is vooral handig als je tomaten en/ of vlees snijdt. Het snijplank is zo mooi dat ik vaak ook als serveerplank gebruik.

Pluspunten

• design/mooie structuur
  • goede formaat
  • eenvoudig schoonmaken

Minpunten

• prijs