WMF Kineo bestekset 30-delig (6 persoons)

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

j**********@c******** 10-06-2022

Mooi, kwalitatief goed bestek

Mooi bestek. Nu enkele maanden in gebruik en het blijft er mooi uitzien, ook na veelvuldig reinigen in de vaatwasser. Het design is apart, gewicht is even wennen maar ik vind dat wel fijn. Prijs is aan de hoge kant waardoor ik het zelf waarschijnlijk niet gekocht zou hebben.

Pluspunten

• design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

h***********@c******** 16-03-2022

geen fijn mondgevoel

een paar weken hebben we het bestek van WMF mogen testen. Om te zien een mooi glanzend stijlvol bestek ,met een mooie vormgeving. Stevig om vast te houden, niet te zwaar maar vooral ook niet te licht. Helaas zie je iedere aanraking van de handen op het bestek. het vlekt heel erg, dat is toch wel erg jammer. We hebben er diverse gerechten mee gegeten en het eten was lekker maar het mondgevoel van het bestek was niet fijn. de lepels zowel de groet als de kleine zijn te diep. het is niet mogelijk om de lippen goed erom heen te doe om zo doende met de bovenlip het eten eraf te schuiven. Er werd op een gegeven moment veel geslurpt omdat er een opening bleef. Bij de vork voel je heel duidelijk de overgang van het dichte stuk naar het getande stuk. Dit geeft bij sommige uiteindelijk een lichte irritatie. ook de gebaksvorkjes hadden ,maar in mindere mate. De messen zijn fijn. Liggen goed in de had en snijden goed
Uiteindelijk kiezen wij en onze gasten er niet voor om dit bestek permanent te gebruiken

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • mooie vormgeving

Minpunten

• geen fijn mondgevoel
  • erg vlekkerig

SD 04-03-2022

Geweldige kwaliteit, te groot design

De kwaliteit van WMF is werkelijk geweldig.
De reden dat ik deze set niet zo hoog heb gegeven is omdat de vorken en messen erg groot zijn. Ik vind ze daardoor niet prettig in gebruik. Ik weet wel dat ik op zoek ga naar een andere set van WMF om de kwaliteit van hun producten.

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• Te groot

Sacy1976 25-02-2022

Mooi bestek

Het is een mooi bestek, ziet er mooi uit.
De lepels zijn wat groter dan normaal. Dat is even wennen. De messen zijn wel lekker scherp.

m***********@h********** 25-02-2022

Prachtig bestek

Dit bestek is prachtig...
Maar voor mij te zwaar, ik kan er niet aan wennen.
Ook de lepels vind ik te diep en niet prettig eten.
Ik mocht dit bestek testen en vond het heel leuk om te gebruiken, de messen snijden heel erg goed en de vorken zijn prachtig van vormgeving.
Dit is een 30 delig bestek waardoor je er niet genoeg aan hebt, je zou het eigenlijk alleen voor de avondmaaltijd moeten gebruiken, maar dan heb je er dus nog een bestek bij nodig.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • scherpe messen
  • goede kwaliteit

Minpunten

• te zwaar
  • lepels wat te diep

r*************@y******** 24-02-2022

Mooi strakke bestekset

Mooi strakke bestekset. Goed van gewicht. Ligt lekker in de hand en eindelijk een mes dat goed snijdt. De lepels zouden van mij iets kleiner mogen..... Fijn is dat het bestek in de vaatwasser kan. Je ziet wel gauw vingerafdrukken of de druppels van de vaatwasser als niet goed is gedroogd. Dan moet je toch even nawrijven....

Pluspunten

• design
  • ligt lekker in de hand
  • vaatwasser bestendig
  • Scherp mes

Minpunten

• vlekgevoelig
  • grote lepel

c*************@h********** 24-02-2022

Mooie bestekset

Mooie bestekset, strak design. Daarnaast ligt het goed in de hand en snijden de messen naar behoren. Wel vind ik de lepels wat groot. Ze komen glimmend uit de vaatwasser . Erg tevreden mee.

Pluspunten

Minpunten

• Grote lepels

m********@g******** 24-02-2022

Mooi vormgegeven bestekset

Mooi vormgegeven bestekset. Ligt goed in de hand, heeft een fijn gewicht en glanst mooi. Krasbestendig en de messen zijn goed scherp. Een nadeel is dat ik de lepel te groot vind, hierdoor eet dat niet zo fijn.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gewicht

Minpunten

• Afmeting lepel
  • Buiten de basisset weinig meer bestek

Chantal van Riemsdijk 22-02-2022

Degelijk servies

Sinds deze week dit mooie bestek in de bestek la. Met 5 mensen in huis die mee kunnen testen. Het is een zeer fijn bestek. Ligt goed in de hand en de glans verdwijnt niet wanneer het in de afwasmachine is geweest. De messen zijn goed scherp. Lepels zijn iets groter dan de lepels die we gewend zijn. Al met al een goed bestek! Een aanrader als je naar een nieuwe bestek zoekt!

Pluspunten

• Kwalitatief goed bestek
  • Behoud zijn glans
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Amper uit te breiden
  • Prijzig

d********@h********** 22-02-2022
  • Product gekregen

Zeer fraai bestek

Heel mooie bestekset. De messen snijden overal doorheen. Het materiaal is niet zwaar, maar oogt erg solide. Fraai design, waarbij de vork en het mes in het oog springen. Het bestek is net even anders. De set kan in de vaatwasser en komt daar blijvend glanzend weer uit. Al met al erg mooi bestek!

Pluspunten

• mooi design
  • stevig materiaal
  • fijne scherpe messen

Minpunten

• wellicht wat duur

o**********@h********** 22-02-2022

WMF Kineo getest

Het mooie strakke design is echt een pluspunt van deze bestekset. Zowel de schuine kanten en de terugkeer in andere onderdelen is zeker het aanraden waard. wij zouden graag een matte versie hiervan willen maar is helaas niet beschikbaar. . Mooi bestek om te zien. Qua uitstraling, vormgeving gewicht is het zeker een degelijk bestek zoals we het tot nu toe ervaren als gezin.
nadeel vind ik dat je het als het uit de vaatwasser komt nog moet napoetsen anders blijven er vlekken achter en dat is minder mooi. Naast de set die getest is zijn er ook nog aanvullende items verkrijgbaar als een taartschep en opschepbestek, die de set helemaal completeren.

Pluspunten

• design
  • gewicht

Minpunten

• vlekken na vaatwasser
  • duurdere klasse

kemphaas 21-02-2022

Mooi en degelijk bestek

Het design is echt het grootste pluspunt van deze bestekset. Zowel de schuine kant aan de onderkant van het bestek, als ook dezelfde lijn die terugkomt tussen de tanden van de vork maken het een mooi bestek om te zien. Het bestek voelt daarnaast ook erg degelijk aan, je voelt echt dat je kwaliteit in de hand hebt. Het bestek gaat prima in de vaatwasser, blijft er mooi uit zien. Naast de "standaard" onderdelen van het bestek zijn er ook nog items verkrijgbaar als een taartschep en opschepbestek, die de set helemaal completeren.

• Gewicht

Minpunten

• Totaal beschikbaar bestek binnen de serie

Johann 20-02-2022

Super bestekset

Prachtige bestekset. Apart design!
Alles ligt lekker in de hand, niet te licht en niet te zwaar.
De messen zijn lekker scherp, niet te vergelijken met "goedkope" besteksets.

Pluspunten

• design
  • scherpe messen

Minpunten

• prijs

l************@h********** 20-02-2022

Mooi design en fijn bestek

Prachtig bestek, mooi design en heel speels door het asymmetrische karakter. Het bestek glanst mooi en blijft goed in d evaatwasser.
De messen zijn lekker scherp en het bestek ligt goed in de hand. Ik heb het met plezier getest en wil het graag blijven gebruiken.

Pluspunten

• Speels design
  • Glanst mooi en blijft goed in vaatwasser

Minpunten

• Prijzig

m********@h********** 20-02-2022

Mooi robuust bestek

Het is een mooi bestek, zwaar en robuust. Messen zijn erg scherp en lepels groot, dus niet echt geschikt voor kinderen. In vaatwasser blijven er snel vlekken achter door kalk. Verder super gaaf bestek.

Pluspunten

• Zwaar
  • Robuust

Minpunten

• Grote lepels
  • Niet voor kinderen

mooi en rubuust bestek, oogt luxe 19-02-2022

fijn robuust maar mooi bestek.

prachtig bestek, oogt heel robuust en zijn best groot maar ogen zeer mooi en glanzend.
Fijne scherpe messen, de lepels hebben een fijne vorm om te eten.
Blijvend mooi in de vaatwasser.
Ze ogen zeer rijkelijk op een gedekte tafel.
Ze zijn wel groter qua bestek dan ik gewenst ben, zijn ook zwaar maar eigenlijk vind ik het wel prettig maar niet echt geschikt voor jongere kinderen denk ik.
De gebaks vorkjes vind ik erg mooi ogen naast een gebakje.. ze glanzen ook zo mooi.

Pluspunten

• scherpe messen.
  • mooi glanzend
  • kan in de vaatwasser

Minpunten

• vrij groot bestek groter als doorsnee bestek.

j*******@l****** 18-02-2022

Stevig/robuust en heel mooi

Modern en chique door de hoog gepolijste afwerking. Heel degelijk, zwaar en strak.